اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

کاراته گیلان طلایی شد

رئیس هیات کاراته گیلان از قهرمانی تیم کاراته آقایان استان گیلان در رقابت های قهرمانی کشور در رده بزرگسالان انتخابی تیم ملی خبر داد.

کاراته گیلان طلایی شد

محمدرضا اصلاحی عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به قهرمانی گیلان در مسابقات کشوری اظهار کرد: در مسابقات کاراته قهرمانی کشور که روز پنج‌شنبه ۲۵ اسفند ماه جاری در استان همدان برگزار شد تیم کاراته رده بزرگسالان آقایان گیلان با یک مدال طلا و دو نقره توانست صدر نشین این رقابت‌ها شود.

وی با قدردانی از مربیان تیم منتخب بزرگسالان گیلان افزود: در این مسابقات مهدی کاظمی در وزن ۶۰- کیلوگرم با کسب مدال طلا (با مربیگری امیر پورمحمد)، محمدرضا گیلانپور در وزن ۸۴- کیلوگرم با کسب مدال نقره و محمد مهدی قاهری در وزن ۸۴+ کیلوگرم با کسب مدال نقره در رده‌های نخست مسابقات قرار گرفتند.

گفتنی است تیم منتخب بزرگسالان کاراته گیلان با سرمربی‌گری احمد اخوان و مربیگری فرزام شفیعی، محمد فیکوهی و محمد غروبی در این رقابت‌ها حاضر شد که دستاورد آن قهرمانی تیم کاراته استان پس از مدت‌ها در تاریخ کاراته گیلان عنوان نخست کشور در رده سنی بزرگسال را بدست آورد.

انتهای پیام/۳۳۸۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول