اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

محرومان را در رمضان دریابیم/ ملی شدن صنعت نفت با مقاومت ملی میسر شد

امام جمعه شیبکوه گفت: ماه رمضان نزدیک است و در این ماه به فکر محرومان و مستضعفان باشیم.

محرومان را در رمضان دریابیم/ ملی شدن صنعت نفت با مقاومت ملی میسر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرلنگه، حجت الاسلام والمسلمین عبدالله کشمیری امام جمعه موقت بخش شیبکوه ظهر امروز در خطبه های این هفته نماز جمعه بندرچارک با اشاره به آخرین جمعه شعبان معظم، اظهار داشت: پیغمبر(ص) می فرماید، ای مردم، ماه خدا با برکت و رحمت و آمرزش به سوی شما رو کرده است، ماهی که نزد خدا، بهترین ماه هاست و روزهایش بهترین روزها و شب هایش بهترین شب ها و ساعاتش بهترین ساعت هاست ماهی که شما به میهمانی خدا دعوت شده اید.

وی افزود: گرسنگی و تشنگی ماه رمضان ما را باید یاد گرسنگی و تشنگی روز قیامت بیندازد، شما را بخدا به فکر ایتام باشید خاصه در این ماه پیش رو، بحمدالله نهاد مقدس کمیته امداد امام(ره) پرچمدار این حرکت است واحد اکرام و ایتام این دستگاه آمادگی سوق دادن خیراندیشان به ایتام را دارد.

امام جمعه موقت بخش شیبکوه در ادامه با گرامیداشت۲۹ اسفند روز ملی شدن صنعت نفت، یادآور شد: کارکنان صنعت نفت به رغم تحریم های گسترده بار دیگرنشان دادند که با خودباوری، تلاش خستگی ناپذیر، احساس مسئولیت و کار جهادی میتوان هر مانعی را از پیش پا برداشت.

حجت الاسلام کشمیری به ۲ فروردین روز جهانی آب نیز اشاره و بیان داشت: آب مایه حیات است و زندگی همه موجودات به آب بستگی دارد، صرفه جویی در مصرف آب را برخودمان لازم میدانیم بخصوص منطقه ما که سالیان سال است که با کم آبی مواجه بوده است لذا با توجه به اینکه فصل تابستان را در پیش داریم ضمن اینکه مسئولان تمهیدات لازم را طبق روال گذشته بیندیشند مردم نیز در مصرف آب صرفه جویی کنند.

این خطیب نماز جمعه در ادامه از تلاش ها و مجاهدت های حجت الاسلام والمسلمین رستاخیز در این منطقه تقدیر وتشکر کرد ‌و عنوان داشت: ایشان در این مدت حقیقتا کار شبانه روزی جهت مرتفع کردن مشکلات این بخش داشته و برای ایشان در سنگر امامت جمعه جزیره شهید پرور هرمز آرزوی موفقیت را داریم.

وی در پایان گفت: این حقیر هم تا زمان استقرار امام جمعه بخش شیبکوه در خدمت بی منت برای شما مردم عزیز و ولایی، سختکوش از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهم کرد.

انتهای پیام/۸۸۰۲۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول