اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

گذشت از دیه 4 میلیاردی در یزد/ روایت ضاربی که به عشق وطن آزاد شد

رئیس کل دادگستری یزد، با اشاره به گذشت از دیه 4میلیارد ریالی یکی از مدافعان امنیت، گفت: مدافع امنیتی که سلامتی خود را فدای امنیت و آرامش مردم کرده بود، از حق مسلم شرعی و قانونی خود یعنی اخذ دیه نیز به عشق ایران گذشت کرد.

گذشت از دیه 4 میلیاردی در یزد/ روایت ضاربی که به عشق وطن آزاد شد

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، غلامعلی دهشیری ظهر امروز در جمع برخی خبرنگاران حاضر شد و اظهار کرد: در جریان اغتشاشات چند ماه گذشته یکی از نیروهای امنیتی در کمال ناجوانمردی مورد ضرب و شتم با سلاح سرد قرار می‌گیرد که پس از دستگیری متهم و رسیدگی قضایی ضارب به پرداخت چهار میلیارد دیه محکوم شد.

وی افزود:‌ مدافع امنیتی که در حقیقت شاکی این پرونده بوده با وساطت شورای حل اختلاف از اخذ دیه گذشت کرده و به عشق وطن اعلام رضایت بی‌قید و شرط خویش را برای بهرمندی متهم پرونده از عفو اخیر رهبر معظم انقلاب اعلام کرد.

رئیس کل دادگستری استان یزد گفت: اعتلای این سرزمین و صیانت از این خاک مقدس، به دستان پاک و ارجمندی گره خورده است که از جان و مال و هستی خویش می‌گذرند و در برابر دشمنان سخت و محکم و در برابر هم وطنان هرچند فریب خورده آسان گیر و رحم دل می‌باشند.

پایان پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول