اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

توزیع 7 برابری گوشت قرمز منجمد نسبت به سال گذشته در مازندران

سخنگوی سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: از ابتدای امسال تاکنون یک هزار و ۸۰۰ تن گوشت قرمز منجمد در استان توزیع شد که ۷ برابر مدت مشابه سال گذشته است.

توزیع 7 برابری گوشت قرمز منجمد نسبت به سال گذشته در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، مهدی خلیلی تیرتاشی سخنگوی سازمان جهاد کشاورزی مازندران درباره وضعیت ذخیره و عرضه کالاهای اساسی و تنظیم بازار استان مازندران با بیان اینکه تاکنون یک هزار و ۵۰ تن مرغ منجمد با قیمت ۴۳ هزار تومان به صورت ثابت و سیار در شهرها و روستاهای استان مازندران توزیع شد، گفت: روزانه حدود ۱۰۰ تن مرغ منجمد در استان توزیع می‌شود تا قیمت‌ها متعادل باشد.

وی ادامه داد: از ابتدای امسال تاکنون ۳ هزار و ۵۰۰ تن مرغ منجمد در استان توزیع شد که حدود دو برابر میزان توزیع سال گذشته است.

خلیلی با بیان اینکه از ابتدای امسال ۲۱ هزار و ۵۰۰ تن مرغ منجمد در سردخانه‌های استان ذخیره‌سازی و به ۱۰ استان کشور ارسال شد، افزود: در حال حاضر ۵ هزار و ۷۰۰ تن گوشت مرغ منجمد در سردخانه‌های استان موجود است.

سخنگوی سازمان جهاد کشاورزی مازندران با اشاره به توزیع روزانه ۴۰۰ تن مرغ گرم در استان گفت: قیمت مصوب مرغ گرم ۶۳ هزار تومان و میانگین قیمت مرغ گرم در بازار ۶۳ تا ۶۴ هزار تومان است.

وی اضافه کرد: روزانه ۳۰۰ تن گوشت مرغ گرم و زنده به استان تهران ارسال می‌شود.

 خلیلی از سهمیه ۴۶۰ تنی سهمیه گوشت قرمز منجمد به استان مازندران خبر داد و گفت: تاکنون ۳۳۵ تن گوشت قرمز منجمد در استان توزیع شد و همچنین ۳۳ تن گوشت قرمز منجمد با همکاری گروه‌های جهادی در روستاهای استان توزیع شد.

سخنگوی سازمان جهاد کشاورزی مازندران با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون یک هزار و ۸۰۰ تن گوشت قرمز منجمد در استان توزیع شد که ۷ برابر مدت مشابه سال گذشته است، بیان کرد: روزانه ۲۰ تن گوشت قرمز منجمد در استان توزیع می‌شود و نیاز استان یک‌هزار تن است.

وی اظهار کرد: با توجه به حضور مسافران در استان و فرارسیدن ماه مبارک رمضان، هماهنگی برای توزیع گوشت گرم در استان انجام شد و حدود ۳۳ تن گوشت گرم با قیمت ۲۵۷ هزار تومان در حال توزیع است و آمادگی برای کشتار دام زنده در داخل استان و توزیع گوشت گرم قرمز وجود دارد.

 خلیلی با اشاره به اینکه قیمت گوشت گرم گوسفندی بین ۲۸۰ تا ۳۲۰ هزار تومان و گوشت گرم گوساله ۲۷۰ تا ۳۲۰ هزار تومان در استان است، ادامه داد: با توجه به توزیع گوشت مرغ و گوشت قرمز گرم و منجمد در استان، شاهد ثبات بازار و کاهش قیمت ها هستیم.

پایان پیام/۸۶۰۳۵/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول