اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  مسجد و هیئت

مناجات‌های شاعرانه با مضمون ادعیه روزانه ماه رمضان کتاب شد

کتاب «شب‌های روشن» که به مناجات‌های شاعرانه با مضمون ادعیه روزانه ماه رمضان می‌پردازد به قلم شاعر اهل‌بیت علی گلی حسین‌آبادی منتشر شد.

مناجات‌های شاعرانه با مضمون ادعیه روزانه ماه رمضان کتاب شد

به گزارش خبرگزاری فارس، کتاب «شب‌های روشن» که به مناجات‌های شاعرانه با مضمون ادعیه روزانه ماه رمضان می‌پردازد به قلم شاعر اهل‌بیت علی گلی حسین‌آبادی به همت دفتر شعر جامعه ایمانی مشعر منتشر شد.

رهبر معظم انقلاب در جلسات مختلفی، خطاب به شاعران از ادعیه به عنوان اقیانوسی از معارف اسلامی یاد کرده و آنان را به بهره‌گیری از مضامین و معارف ژرف این متون دینی توصیه فرموده‌اند. 

در این سال‌ها بعضی از شاعران دغدغه‌مند تلاش داشته‌اند به حد وسع خود به این توصیه ارزشمند رهبر انقلاب جامه عمل بپوشانند و آیینه‌ای در قالب شعر برای انعکاس این معارف نورانی در دست بگیرند.

«شب‌های روشن» دریافتی است شاعرانه از دعاهای روزانه ماه مبارک رمضان که حاصل طبع زلال شاعر اهل‌بیت، جناب آقای علی گلی حسین‌آبادی است. 

علاقه‌مندان برای تهیه این کتاب باید به وب‌گاه جامع محتوایی هیأت به آدرس www.heyat.co مراجعه و یا با شماره ۰۹۱۲۸۵۴۱۵۴۲ تماس حاصل کنند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول