اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

معاون عملیات سپاه: حفظ آرامش و بنیان خانواده خط قرمز مردم ایران است

معاون عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اهمیت مسائل فرهنگی و زیست عفیفانه را مورد توجه قرار داد و گفت: حفظ بنیان و آرامش خانواده خط قرمز مردم ایران است.

معاون عملیات سپاه: حفظ آرامش و بنیان خانواده خط قرمز مردم ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سردار عباس نیل فروشان روز پنجشنبه در آیین آغاز طرح کریمه اهلبیت(س)  با موضوع ترویج و اشاعه فرهنگ عفاف و حجاب که در ستاد فرماندهی سپاه استان قم برگزار شد، با اشاره به اجرای طرح کریمه اهلبیت(س) در قم افزود: این رزمایش برای مقابله با یکی از توطئه‌های دشمن در حوزه فرهنگ عفاف و حجاب اجرا می‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی قبلی دشمنان در ایجاد آشوب در کشور طی چندماه گذشته، ابراز داشت: دشمن با برنامه قبلی و به مدد امپراتوری رسانه‌ای تلاش کرد با دستکاری در شناخت برخی از جوانان و ایجاد جنگ ترکیبی، جای مظلوم و ظالم را تغییر دهد و آرامش جامعه را پس از اتفاقات رخ داده دستخوش تغییر کند‌.

معاون عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: حجاب جزء واجبات الهی است برای مردم مؤمن و با نجابت ما حفظ بنیان، عفت و آرامش خانواده جزء خطوط قرمز است.

نیل فروشان موضوع عفو گسترده بازداشت شدگان حوادث اخیر را مورد توجه قرار داد و یادآور شد: رهبری معظم انقلاب در موضوع عفو اغتشاش گران رفتار پدرانه‌ای داشت.

معاون عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اهمیت و ضرورت حفظ و تقویت بنیان خانواده را مورد توجه قرار داد و گفت: یکی از اهداف مهم فرهنگ غرب از هم پاشیدن بنیان خانواده است و وجه تمایز فرهنگ اسلامی ایرانی و مزیت مهم آن پایبندی مردم به بنیان خانواده و شئونات لازم است.

طرح کریمه اهلبیت(س) ۲ به منظور ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و امر به معروف و نهی از منکر از ۲۵ اسفندماه تا پایان ماه مبارک رمضان با همراهی و همکاری دستگاه‌های مختلف اجرایی، مردمی و جهادی در قالب گشت‌های امر به معروف و نهی از منکر، میز‌های مهربانی، کافه گفت وگو، گشت‌های لسانی و بازرسی از صنوف در استان قم اجرا خواهد شد.

پایان پیام/۷۸۰۲۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول