اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

حل مشکلات اقتصادی اولویت نخست مسئولان باشد/ محاسبات دشمن در حوادث اخیر غلط از آب درآمد

رئیس سازمان بسیج مستضعفان با بیان این‌که دشمن در ترفند جدید خود اقتصاد ما را نشانه گرفته است گفت: ظرفیت‌های ایران اسلامی بیشتر از مشکلات آن است، مسئولان می‌توانند مشکلات اقتصادی را حل کنند لذا با سرعت بیشتر سعی در برطرف کردن مشکلات کنند.

حل مشکلات اقتصادی اولویت نخست مسئولان باشد/ محاسبات دشمن در حوادث اخیر غلط از آب درآمد

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، سردار غلامرضا سلیمانی در یادواره ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه حجم انبوه دشمنی‌ها علیه نظام جمهوری اسلامی در طی ۴۴ سال انقلاب را یادآور شد و اظهار کرد: حضور ملت ایران در همه صحنه‌ها پیروزی و نصرت برای نظام به وجود آورده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گریزی به دوران قبل از انقلاب و حکومت شاهنشاهی زد و با بیان این‌که شاه این مملکت مقابل مردم و عشایر می‌ایستاد و با قساوت خود بسیاری از قیام‌ها از جمله قیام میرزا کوچک‌خان و شیخ محمد خیابانی را سرکوب کرد گفت: این شاه به ایلات ایران حمله نظامی می‌کرد و برای نمونه عشایر استان کهگیلویه وبویراحمد را مورد بمباران هوایی قرار داد.

این فرمانده یادآور شد: وقتی ارتش متفقین و جماهیر شوروی که قصد عبور از مرزهای ما کرده بودند در مقابل آن‌ها فرمان تسلیم به ارتش داد و حتی حکومت پهلوی دستور شلیک یک گلوله هم به سمت آنها صادر نکرد.

وی با بیان این‌که عده‌ای دنبال کارنامه‌سازی برای حکومت مستبد پهلوی هستند بیان کرد: شاه مملکت کسی بود که با لباس نظامی در جلسه متفقین شرکت می‌کرد اما سران متفقین جواب احترام نظامی او را هم نمی‌دادند.

سلیمانی با بیان این‌که هنوز غربی‌ها در خیال روزی هستند که برای این ملت حاکم تعیین کنند افزود: این‌ها از کارنامه سیاه و ننگین خود خجالت نمی‌کشند، ملت ایران مقابل همه قدرت‌های بزرگ جهانی ایستاده و دشمن توان و یارای مقابله با جمهوری اسلامی را ندارد.

وی تصریح کرد: بر خلاف گذشته، امروز غرب فاقد نظریه برای ملت‌هاست و یک نظریه در دنیا در حال انتشار بوده، آن هم نظریه جمهوری اسلامی است.

سلیمانی برگزاری این یادواره‌ها را تداوم راه شهداء عنوان و اظهار کرد: در سایه مسیر شهداء به اهداف و پیروزی‌های بلندی رسید‌ه‌ایم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه صحبت‌های خود حوادث اخیر در کشور را یادآور شد و با بیان اینکه غرب به دنبال انزوای حکومت دینی توسط برخی افراد خودفروخته بود گفت: اما محاسبات دشمن غلط از آب درآمد و ملت ایران آن‌ها را شکست دادند.

سلیمانی با بیان این‌که دشمن در ترفند جدید خود اقتصاد ما را نشانه گرفته است عنوان کرد: ظرفیت‌های ایران اسلامی بیشتر از مشکلات آن است، مسئولان می‌توانند مشکلات اقتصادی را حل کنند لذا با سرعت بیشتر سعی در برطرف مشکلات نمایند.

انتهای پیام/۸۲۰۳۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول