اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

آغاز اجرای طرح نوروزی هلال احمر زنجان در ۲۵ پایگاه

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان از آغاز اجرای طرح نوروی خبر داد و گفت: این طرح امسال در ۲۵ پایگاه امداد و نجات و پست خدمات بشردوستانه در سطح اجرا می‌شود.

آغاز اجرای طرح نوروزی هلال احمر زنجان در ۲۵ پایگاه

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سید قاسم موسوی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از 25 پایگاه امداد و نجات جاده‌ای و پست خدمات بشردوستانه، 16 پایگاه ثابت و پنج پست موقت امدادی در جاده‌های استان زنجان فعال شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان افزود: پایگاه‌های موقت امدادی در عوارضی آزادراه زنجان – تبریز، در پلیس راه جاده ترانزیت زنجان - میانه، جاده خدابنده - بیجار در منطقه کرسف، گردنه قره‌آقاج جاده ابهر – خدابنده و قلعه حسینیه در خرمدره فعال شده است.

وی گفت: تیم‌های کوهستان، آنست، واکنش سریع، امداد هوایی و سایر تیم‌های امدادی در طرح نوروزی به صورت شبانه‌روزی در آماده باش کامل برای ارائه خدمات در حوادث احتمالی شده‌اند.

موسوی از فعالیت 9 پست خدمات بشردوستانه به مسافران نوروزی توسط اعضای جوانان خبرداد و افزود: این خدمات با شعار «جوانان سفیران ایمنی، سلامت و نشاط اجتماعی» در سطح استان خدمات می‌دهند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان خاطرنشان کرد: در طرح نوروزی جمعیت هلال احمر استان زنجان بیش از 350 نفر از امدادگران، اعضای جوانان و کارکنان هلال احمر در 25 پایگاه امدادی و پست خدمات بشردوستانه تا 14 فروردین سال آینده به مسافران خدمات ارائه خواهند داد.

وی از هموطنان درخواست کرد: در صورت گرفتار شدن در برف و کولاک، حوادث و بلایا می‌توانند در هر ساعت از شبانه روز، برای دریافت خدمات امدادی با شماره ۱۱۲ ندای امداد و نجات تماس بگیرند.

پایان پیام/۷۳۰۰۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول