اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

قطع عضو و سوختگی در چهارشنبه آخر سال اصفهان/ فوتی گزارش نشد

سخنگوی اورژانس اصفهان با اشاره به حوادث چهارشنبه‌سوری گفت: تاکنون حوادث چهارشنبه آخر سال در استان اصفهان فوتی نداشته است.

قطع عضو و سوختگی در چهارشنبه آخر سال اصفهان/ فوتی گزارش نشد

عباس عابدی سخنگوی اورژانس اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به حوادث چهارشنبه سوری اظهار داشت: در ساعت ۱۷ و ۱۴ دقیقه عصر امروز در روستای وینیچه از توابع شهرستان مبارکه بر اثر ترکیدن ترقه انگشتان دست پسر ۱۴ ساله قطع شد.

وی افزود: مصدوم حادثه چهارشنبه آخر سال به بیمارستان محمدرسول الله مبارکه منتقل شد.

تعداد مصدومان اصفهان در ساعات ابتدای شب

عابدی با اشاره به حادثه‌ای دیگر عنوان کرد: در ساعت 19 و 3 دقیقه بر اثر انفجار ترقه‌های در حال ساخت در خیابان عسگریه دوم اصفهان 3 نفر مصدوم شدند.

 

سخنگوی اورژانس اصفهان با اشاره به اعزام 2 واحد امدادی 115 به محل حادثه ادامه داد: 2 نفر دچار سوختگی 20 درصد و یک نفر دچار سوختگی 35 درصد و سوختگی دست‌ها و صورت شدند.

ترکیدن ترقه در دستان نوجوانان شهرستانی

 وی ادامه داد: ساعت ۲۰ و ۲۰ دقیقه نیز یک مورد ترکیدن ترقه داخل دست در شهرستان مبارکه زیباشهر خیابان معلم و مصدوم شدن پسر نوجوان ۱۳ ساله و حدود ۱۵ درصد سوختگی درجه یک کف دست و صورت را گزارش به اورژانس داشته‌ایم.

عابدی با بیان اینکه مصدوم حادثه به بیمارستان محمد رسول الله مبارکه منتقل شد، گفت: تاکنون حوادث چهارشنبه آخر سال در استان اصفهان فوتی به دنبال نداشته است.

حمل ترقه در جیب حادثه آفرید

سخنگوی اورژانس اصفهان تصریح کرد: در حادثه‌ای دیگر در خورزوق خیابان شهید رجایی یک آقای  ۲۸ ساله با موتور به درخت برخورد می‌کند و به دلیل حمل ترقه در جیب  به همراه راکب موتور دچار سوختگی حدود ۴۵ درصد می‌شوند و به علت بدحالی به بیمارستان غرضی اعزام شدند.

مصدوم نجف‌آباد و تکرار ترکیدن ترقه

وی ادامه داد:در حادثه‌ای دیگر در ساعت ۲۱ و ۴۵ دقیقه در شهرستان نجف‌آباد داخل پارک شهید منتظری یک پسر ۱۶ ساله به علت ترکیدن ترقه دچار سوختگی ۱۰ درصدی دست و پا می‌شود، عوامل اورژانس مصدوم را به بیمارستان شهید منتظری اعزام کردند.

عابدی خاطر نشان کرد: در حادثه‌ای دیگر ساعت ۲۲ و ۵۵ دقیقه در درچه ابتدای خیابان شریعتی بر اثر انفجار ترقه در کنار یک خانم ۳۵ ساله، آسیب جزوی به چشم او وارد می‌شود که برای درمان به بیمارستان شفای کلیشاد اعزام شد.

سخنگوی اورژانس اصفهان ادامه داد: هر ساله شاهد حوادث رقت‌آوری در ایام چهارشنبه آخر سال از جمله سوختگی‌های شدید، از دست دادن چشم و پاره شدن پرده گوش هستیم.

وی ضمن هشدار جدی به خانواده‌ها گفت: آمارها نشان می‌دهد که بیشترین آمار قربانیان چهارشنبه آخر سال کودکان و نوجوانان هستند.

عابدی خاطرنشان کرد: از کودکان و نوجوانان خود مراقبت کنید تا باعث بروز فجایع دلخراش و غیر قابل جبران نشوند.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول