اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

لندفیل سراوان درخت‌کاری می‌شود

نماینده عالی دولت در استان گیلان با بیان اینکه دولت سیزدهم به وعده‌های داده شده صادق است، گفت: طبق وعده‌ای که به مردم این منطقه داده شد در روزهای آتی درختکاری در سراوان آغاز می‌شود و این منطقه را به طبیعت برمی‌گردانیم.

لندفیل سراوان درخت‌کاری می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، اسدالله عباسی امروز در حاشیه بازدید از محل اجرای طرح ساماندهی لندفیل سراوان، اجرای دیواربندی محوطه انباشت زباله و تصفیه‌خانه شیرابه‌های سراوان و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در حال حاضر پیمانکار برای محوطه‌سازی قسمت فوقانی دپوی زباله، پنج درصد از برنامه زمان‌بندی جلوتر است، اظهار کرد: امیدوارم پیشرفت کار ساماندهی لندفیل سراوان با همین جدیت حفظ شود تا علاوه بر ساماندهی محیطی، زمینه  کاهش شیرابه و همچنین تصفیه  کامل آن فراهم آید. 

وی با تاکید بر لزوم اتمام هرچه سریعتر دیواره‌سازی قسمت تحتانی دپوی زباله سراوان گفت: اتمام این دیواره سازی، سیمای کلی طرح را در راستای احیای طبیعی فضا تکمیل می‌نماید و موجب می‌شود آسیب‌های محیط زیستی ناشی از دفع غیربهداشتی زباله در سراوان ترمیم شود. 

نماینده عالی دولت در استان گیلان با اشاره به اجرای نهال و درخت‌کاری بر روی لندفیل سراوان بیان کرد: به متولیان شهرداری دستور می‌دهم که هرچه سریعتر فرایند کاشت نهال و احیای پوشش‌های گیاهی را در چهار و نیم هکتار از فضای آماده شده بر روی لندفیل سراوان آغاز کنند. 

عباسی با بیان اینکه دولت سیزدهم به وعده‌های داده شده صادق است، افزود: طبق وعده‌ای که به مردم این منطقه داده شد در روزهای آتی درختکاری در سراوان آغاز می‌شود و این منطقه را به طبیعت برمی‌گردانیم. 

وی یکی از ویژگی‌های بارز دولت سیزدهم را وفا به عهد و اجرای درست و صحیح وظایف خود دانست و گفت: در راستای عمل به قول خود پس از طی فرآیند تعیین پیمانکار از آبان ماه امسال، با مشخص شدن پیمانکار کار در این منطقه آغاز شد. 

به گفته استاندار گیلان، مصالح و امکانات در اختیار پیمانکار  قرار گرفته و شیرابه‌ها در حال کنترل است، ۲ خط تولید کودآلی نیز به مجموعه اضافه و پردازش شده و مورد بهره‌برداری قرار گرفته است. 

عباسی با بیان اینکه در آینده‌ای نزدیک ۱۰۰ درصد تفکیک زباله از مبدا را اجرایی می‌شود، افزود: در مورد تفکیک زباله از مبدا نیز اقدامات خوبی انجام شده که امیدواریم با همکاری مردم بتوانیم ۱۰۰ درصد تفکیک زباله از مبدا را اجرایی کنیم. 

پایان پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول