اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

رئیس فدراسیون ناشنوایان: فدراسیون نه، بلکه یک وزارتخانه هستیم/ انتخابات پشت پرده‌ای نداشت

رئیس فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان گفت: ما یک فدراسیون محسوب نمی‌شویم بلکه با داشتن 20 رشته یک وزارت یا سازمان هستیم.

رئیس فدراسیون ناشنوایان: فدراسیون نه، بلکه یک وزارتخانه هستیم/ انتخابات پشت پرده‌ای نداشت

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مهران تیشه گران پس از انتخاب مجددی به عنوان رئیس فدراسیون ورزش های ناشنوایان اظهار داشت: خدرا شکر می‌کنیم که در چهار سالی که پشت سر گذاشتیم در زمینه‌های بین المللی و برگزاری مسابقات موفق بودیم. واقعا سخت بود، به هرحال ما یک فدراسیون نیستیم بلکه با 20 رشته ورزشی یک وزارت و سازمان هستیم. در سال 1401 در المپیک ناشنوایان توانستیم به عنوان سومی برسیم. کاروان 150 نفره‌ای را با این شرایط  مالی و اقتصادی اعزام کردیم که آن هم به همت همین اعضای مجمع و ورزشکاران و مربیان بود.

وی ادامه داد: 4 سال را خوب گذراندیم، اما 4 سال دیگر را پیش رو داریم. درست است که المپیک نداریم، اما در سال 1402 میزبان سه رشته جهانی جودو، قهرمانی آسیا فوتسال و دوومیدانی هستیم. کرا سختی داریم و این اواخر هم 73 نفر را به مسابقات آسیایی به قرقیزستان اعزام کردیم. از این بابت خوشحالیم که در تمام مسابقات حضور داشتیم.

رئیس فدراسیون ورزش های ناشنوایان عنوان کرد: نمی‌توانیم همینطور ساکت بمانیم. در سال 2024 میزبان بازی های آسیایی هستیم و این بعد از انقلاب اولین بار در ورزش کشور است که میزبان بازی‌های آسیایی هستیم. در این رویداد میزبان سه هزار ورزشکار دختر و پسر هستیم. از سجاید حمایت می‌کنیم که برای گرفتن این میزبانی حمایت کرد. 

تیشه گران با اشاره به سال آینده گفت: ما نمی‌دانیم که وضعیت اقتصادی سال آینده چگونه است، اما این قول را می‌دهم که کماکان با تمام قدرت در خدمت ورزش ناشنوایان باشم. امیدوارم سال آینده سال خوبی برای ورزش ما باشد.

وی در خصوص اینکه مسائلی پیش از انتخابات وجود داشت و گفته می‌شد خودش تایید صلاحیت نشده بود، اظهار داشت: در همه انتخابات ها شب قبل از برگزاری مجمع این شرایط وجود دارد و همانطور که دیدید در کاراته نیز گفتند برگزار می‌شود، اما عقب افتاد. نه پشت رده ای بوده نه چیز دیگر. رقبای ما همه داخل مجموعه زحمات کشیده بودند و غریبه‌ای نداشتیم. دست دوستان دیگر هم که نامزد شدند را هم می‌بوسیم. اینجا ورزش ناشنوایان است و در خدمت کسانی که می‌خواهند خدمت کنند، هستیم.

رئیس فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان در مورد علت پرداخت نشدن پاداش المپیک گفت: وزارت ورزش خیلی در این مورد پیگیر بوده و حالا 5، 6 روز از سال مانده و امیدواریم بتوانند پاداش این بچه‌ها را که به آن نیاز زیادی هم دارند پرداخت کنند. با تلاش هایی که صورت گرفت و موافقتی که وزیر ورزش انجام داد پاداش ها را از 27 درصد به 60 درصد رساندیم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول