اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

طباطبایی: امیدوارم مجموعه ای در شان کاراته ایجاد کنیم/ برای آقایی کاراته در دنیا گام های خوبی برداریم

رئیس فدراسیون کاراته گفت:در گام دوم چهار ساله مدیریت امیدوارم بتوانیم مجموعه ای در شان این رشته برای این خانواده ایجاد کنیم.

طباطبایی: امیدوارم مجموعه ای در شان کاراته ایجاد کنیم/ برای آقایی کاراته در دنیا گام های خوبی برداریم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، سید حسن طباطبایی پس از پایان مجمع انتخاباتی ریاست فدراسیون کاراته و کسب رای اعضا مجمع، اظهار داشت: در حال حاضر مهم ترین مساله در فدراسیون کاراته مسابقات قهرمانی آسیا و‌ پس از آن‌ بازی های آسیایی هانگژو و بعد از آن هم رقابت های قهرمانی جهان است. امیدوارم بتوانیم مانند همیشه برای کاروان ایران مدال های خوشرنگی کسب کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که برای کم کردن حواشی این رشته چه برنامه ای دارید گفت: جامعه کاراته بعد از فدراسیون فوتبال جامعه بزرگی است و ما در بخش مردان و بانوان بیشترین جمعیت را داریم. وقتی جامعه وسیع باشد تنوع افکار و رویکردها هم وجود دارد. برای جامعه کاراته این یک ظرفیت مهم و قوی است. امیدوارم‌ با همین همدلی و رفاقت و استفاده از ظرفیت های مهم در کاراته گام های بلندی برای آقایی این رشته در جهان برداریم.

طباطبایی در پاسخ به این سوال که آیا در دوره مدیریت چهار سال جدید خود ساخت خانه کاراته را در اولویت قرار خواهید داد یا خیر، گفت: ما یک کمپ بین المللی برای کاراته را در مجموعه ورزشی انقلاب داریم. در گام دوم چهار ساله مدیریت امیدوارم بتوانیم مجموعه ای در شان این رشته برای این خانواده ایجاد کنیم.

طباطبایی در مورد انتخاب نواب رییس گفت: برخی از موضوعات نیاز به بررسی مجدد داشت و بعد از ماه مبارک رمضان قرار است مجمعی داشته باشیم تا در آنجا با اعضای هیات های استانی و اعضا مجمع کار را انجام‌دهیم.

لازم به ذکر است، مجمع انتخاباتی ریاست فدراسیون کاراته امروز (دوشنبه ۲۲ اسفندماه) برگزار و سید حسن طباطبایی با کسب ۴۳ رای به عنوان رییس فدراسیون کاراته انتخاب شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول