اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

پولادگر: در انتخابات رفتارهای خوبی را شاهد نبودیم/مدال المپیک کاراته افتخار بزرگی بود

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش گفت: در چرخه انتخابات فدراسیون کاراته رفتارهای خوبی را شاهد نبودیم.

پولادگر: در انتخابات رفتارهای خوبی را شاهد نبودیم/مدال المپیک کاراته افتخار بزرگی بود

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، محمد پولادگر، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش پس از پایان رای گیری انتخابات فدراسیون کاراته، اظهار داشت: خداقوت می‌گویم به همه عزیزان و خدا را شکر به قولی که به هم‌داده بودیم عمل کردیم و امروز توانستیم مجمع را برگزار کردیم و طباطبایی موفق به کسب ۴۳ رای در مجمع شد و عنوان خطیر ریاست را برعهده گرفت.

وی در ادامه افزود: برای‌ طباطبایی آرزوی موفقیت می‌کنم و صمیمانه به او تبریک و تسلیت می‌گویم، تبریک به خاطر کسب رای و تسلیت به خاطر سختی‌هایی که در پیش دارند که البته این صبحت ها مزاح است. همچنان گرفتار تایید صلاحیت‌ها هستیم و لذا تعدادی از اعضای هیات رئیسه که جواب استعلام آنها نیامده را به مجمع فوق‌العاده واگذار می‌کنیم.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای در ادامه خاطرنشان کرد: انشاالله بقیه مجامع پیش رو هم برگزار کنیم. تا برای بازی های آسیایی با آرامش و تدوین برنامه هایی که روسا دارند حضور عزتمندانه در این رویداد داشته باشیم.

پولادگر در پایان مجمع انتخاباتی فدراسیون کاراته، اظهار داشت: خدا را شاکرم‌ در روزهای پایانی سال مجمع فدراسیون کاراته برگزار شد. کاراته از فدراسیون‌های پرافتخار ورزش کشور است
و در میادین‌ مهم این مساله را نشان داد. یک حضور در المپیک و کسب مدال طلا افتخار‌ بزرگی است که امیدوارم بازهم 
وارد المپیک شود.

پولادگر در ادامه عنوان کرد: در چرخه انتخابات کاراته شاهد مسائلی بودیم که اتفاق خوبی نیست. حق نداریم در خصوص نهادهای امنیتی و محاکم قضایی اینگونه حرف بزنیم. این نهادها به صورت قانونمند موظف به اقدام هستند و نباید‌ اگر تصمیم آنان را دوست نداریم، اظهار نظر کنیم.

وی در ادامه گفت: مگر می‌شود که ما از همه بیشتر بدانیم؟ جوانان‌ از ما یاد می‌گیرند و آنگونه‌ که ما هستیم بزرگ می‌شوند و با ما نیز همینگونه‌ رفتار‌ می‌کنند. طباطبایی کار سختی دارد چراکه پا جای روسای‌ بزرگی در این فدراسیون گذاشته است. باید به مدیران فدراسیون‌ها فرصت بدهیم. بنابراین مدیرانی که می‌آیند باید از تجارب دیگران بهره ببرند. 

وی در پایان، گفت: وظیفه اعضای مجمع تنها این نیست که چهار سال یکبار آمده و یک رای بدهند و بروند. باید همه کنار هم باشید. امیدوارم کاراته در بازی‌های آسیایی پیش‌رو به دوران اوج خودش بازگردد و این یکسال که درگیر حاشیه بود را جبران کند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول