اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

رئال ادای باشگاه پاک را برای بارسا درنیاورد!

داور اسپانیایی در ماجرای اتهام به بارسلونا علیه باشگاه رئال مادرید موضع گیری کرد.

رئال ادای باشگاه پاک را برای بارسا درنیاورد!

به گزارش خبرگزاری فارس، بیانیه ای باشگاه رئال مادرید در ماجرای اتهام دادستانی اسپانیا علیه بارسلونا در زمینه رشوه به نائب رئیس سابق کمیته داوران لالیگا باعث شد تا داور سرشناس اسپانیایی علیه رئال موضع گیری کند.

دادستانی اسپانیا بارسلونا را متهم به پرداخت رشوه به مسئول سابق لالیگا کرده تا نتایج را به نحو آنها در سال 2011 رقم بزند. باشگاه رئال چند روز پیش با انتشار بیانیه علیه بارسلونا موضع گیری کرد و خواهان برخورد دادستانی با بارسا شد.

ایتورالده گونزالس داور بازنشسته لالیگا از این اقدام باشگاه رئال عصبانی شد و دست به افشاگری زد و گفت: باشگاه رئال نباید نقش باشگاه پاکیزه و خوب را دربیاورد. در فصل 2010-2011 فلورنتیو پرس رئیس باشگاه رئال از من خواست تا در یک اتاق باهم باشند و صحبت کنند. اما من این پیشنهاد پرس را نپذیرفتیم. این اقدام آنها غیرقانونی بود

وی افزود: پرس به دنبال صحبت کردن با من بود. او به من گفت: برای ما هم مثل بارسلونا سوت بزن! کاری که آنها انجام داده اند زشت است. کسانی که بیانیه می دهند و دیگرانی هستند که در کانال رسمی خود گزارش می دهند مانند رئال مادرید که شایسته آن چیزی نیستند که گفته می شود بهترین باشگاه جهان است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول