اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری ایران

فراخوان حضور شرکت‌های فناور ایرانی در بیست‌و‌دومین دوره نمایشگاه نفت و گاز مسکو

بزرگترین نمایشگاه صنعت نفت و گاز روسیه، از 4 تا 7 اردیبهشت‌ماه سال 1402 میزبان شرکت‌های ایرانی فعال در حوزه‌های صنایع نفت و گاز، فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی است.

فراخوان حضور شرکت‌های فناور ایرانی در بیست‌و‌دومین دوره نمایشگاه نفت و گاز مسکو

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس و به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور در بیست‌و‌دومین دوره نمایشگاه نفت و گاز مسکو (NEFTEGAZ 2023) با حمایت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان برپا می‌شود.

این رویداد از 4 تا 7 اردیبهشت‌ماه سال 1402 در مسکو میزبان بیش از ۳۵۰ شرکت از ۱۶ کشور به عنوان غرفه‌دار در فضایی بیشتر از ۳۰ هزار متر مربع خواهد بود. «صنایع نفت و گاز»، «پتروشیمی»، «تجهیزات حمل و نقل فرآورده‌های نفتی» و «فناوری اطلاعات در صنعت نفت و گاز» مهم‌ترین محورهای این رویداد بین‌المللی است.

نمایشگاه نفت و گاز مسکو (NEFTEGAZ) بزرگترین نمایشگاه صنعت نفت و گاز روسیه محسوب می‌شود. این رویداد جهانی و مجمع جهانی نمایشگاه های بین‌المللی یک جایگاه مؤثر برای تعامل تجاری در کنار متخصصان صنعت نفت و گاز روسیه و خارجی است و گزینه مناسبی برای راه‌اندازی پروژه‌های جدید و خبردارشدن از آخرین گرایش‌های جهانی و چشم‌اندازهای توسعه صنعت است.

شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور ایرانی نیز با حمایت مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری و صندوق نوآوری و شکوفایی می‌توانند در نمایشگاه نفت و گاز مسکو حضور یابند و آخرین دستاوردها و محصولات خود را به نمایش بگذارند.

شرکت‌های علاقه‌مند در این حوزه می‌توانند جهت حضور در این رویداد، درخواست خود را تا تاریخ 28 اسفند ۱۴۰۱ در وبگاه خانه نوآوری و فناوری ایران در روسیه مراجعه کنند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول