اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

اردوهای جهادی عهد خدمت نوروز ۱۴۰۲ در کردستان آغاز شد

اردوهای جهادی عهد خدمت نوروز 1402 با حضور 100 نفر از دانشجویان جهادگر در کردستان آغاز شد.

اردوهای جهادی عهد خدمت نوروز ۱۴۰۲ در کردستان آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، جانشین ناحیه بسیج دانشجویی استان کردستان صبح امروز در افتتاحیه اردوهای جهادی عهد خدمت نوروز 1402 در سنندج اظهار داشت: اردوهای جهادی دانشجویان استان کردستان با حضور بیش از 100 نفر از دانشجویان جهادگر دانشگاه‌های استان کردستان در منطقه سیروان از توابع شهرستان سنندج برگزار می‌شود

مختار رضاقلی خاطرنشان کرد: این اردوها در چهار عرصه آموزشی، فرهنگی، پزشکی و عمرانی و به مدت 6 روز برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به نقش جوانان در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب و پیشرفت و اعتلای انقلاب اسلامی، اظهار داشت: رسالت اصلی در اردوهای جهادی علاوه بر محرومیت‌زدایی و خدمت‌رسانی به مناطق کم‌برخوردار، خودسازی و ارتقاء سطح الزامات معنوی جهادگران است.

رضاقلی تصریح کرد: کاری که دلی و بدون چشم‌داشت و صرفا برای رضای خداوند باشد قطعا بر روی اذهان و قلوب تاثیرگذار خواهد بود لذا جهادگران عزیز این فرصت را غنیمت بشمارند و در کنار محرومیت‌زدایی و خدمت‌رسانی، به تعمیق ایمان قلبی و باورهای توحیدی التزام عملی و نمود رفتاری در تمام شئون زندگی از جمله ارتقاء سطح الزمات معنوی به کار گیرند.

وی گفت: دانشجویان جهادی استان کردستان تاکنون در عرصه‌های مختلف به یاری نظام جمهوری اسلامی خدمتگذار شتافته‌اند و چنین پدیده‌ای به جز ایران، در هیچ جای دنیا سراغ نداریم.

انتهای پیام/2330/74

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول