اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  آموزش و پرورش

نام‌نویسی 450 هزار نفر در آزمون استخدام آموزگاری/ شرایط جدید ثبت‌نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش

وزیر آموزش و پرورش از ثبت‌نام بیش از 450 هزار نفر در آزمون استخدام آموزگاری خبر داد و گفت: امکان ثبت‌نام در آزمون استخدامی آموزش و پرورش به شرط داشتن سوابق فعالیت‌های آموزشی ـ تربیتی با مدرک لیسانس هر رشته‌ای، فراهم شد.

نام‌نویسی 450 هزار نفر در آزمون استخدام آموزگاری/ شرایط جدید ثبت‌نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش

یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش درباره آزمون استخدامی آموزش و پرورش و نامه‌‌ای که در خصوص ورود برخی رشته‌ها به این آزمون، به سازمان اداری و استخدامی ارسال کرده است، اظهار کرد: برای ورود برخی رشته‌ها به آزمون استخدامی این وزارتخانه و امکان حضور افراد دارای سابقه فعالیت‌های آموزشی و تربیتی دارند، با سازمان اداری و استخدامی رایزنی کردیم.

وی ادامه داد: بر همین اساس امکان ثبت‌نام در آزمون استخدامی آموزش و پرورش به شرط داشتن سوابق فعالیت‌های آموزشی و تربیتی با مدرک لیسانس هر رشته‌ای فراهم شد.

نوری با بیان اینکه بیش از 450 هزار نفر در آزمون استخدامی آموزش و پرورش ثبت‌نام کردند، گفت: با وزیر علوم هماهنگ کردیم و مقرر شد تا ساعت 12 شب فردا 22 اسفند، مهلت ثبت‌نام در این آزمون فراهم شود.

به گزارش فارس، آزمون استخدامی آموزش و پرورش 8 اردیبهشت 1402 برگزار خواهد شد و منابع آزمون نیز تغییر کرده است. پس از اعلام فراخوان ثبت‌نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش و گسترده شدن دایره مدارک تحصیلی در این آزمون، فارغ‌التحصیلان رشته‌های مختلف، درخواست دارند که بتوانند در آزمون استخدامی آموزش و پرورش شرکت کنند. 

فارغ‌التحصیلان رشته‌های شیمی، مهندسی، آمار، حقوق، تربیت‌بدنی، محیط زیست، علم‌ اطلاعات و دا‌نش‌شناسی، فناوری اطلاعات، زبان، منابع طبیعی، حسابداری و علوم سیاسی از جمله افرادی بودند که با ثبت پویش‌های در سامانه فارس من درخواست داشتند بتوانند در این آزمون شرکت کنند. 

وزیر آموزش و پرورش در نامه‌ای به سازمان اداری و استخدامی درخواست ورود رشته‌های آمار، جغرافیا و زمین‌شناسی به آزمون استخدامی آموزگاری را داشت که موافقت نشد.

پایان پیام/ ت 1888

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول