اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

نیروهای امنیتی عراق 22 تروریست انتحاری را از پای درآوردند

دستگاه مبارزه با تروریسم عراق اعلام کرد نیروهای این کشور در عملیاتی ویژه، 22 تروریست انتحاری را در غرب عراق از پای درآوردند.

نیروهای امنیتی عراق 22 تروریست انتحاری را از پای درآوردند

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «عبدالوهاب الساعدی» رئیس سرویس مبارزه با تروریسم عراق، بعدازظهر امروز (یکشنبه)، از کشته شدن ۲۲ تروریست در استان «الانبار» (غرب عراق) خبر داد.

بنابر گزارش خبرگزاری رسمی عراق (واع)، عبدالوهاب الساعدی اعلام کرد که نیروهای امنیتی عراق در یک عملیات ویژه توانسته‌اند ۲۲ تروریست از جمله چند سرکرده سازمان تروریستی داعش را از پای درآورند.

رئیس دستگاه مباره با تروریسم عراق اضافه کرد که این عملیات سری بود و همچنان در خاک عراق ادامه خواهد داشت. طبق این اعلام، تمام تروریست‌هایی که امروز در این عملیات کشته شده‌اند، با خود کمربند انتحاری به همراه داشته‌اند.

به رغم‌ آنکه دولت عراق در دسامبر سال ۲۰۱۷ از آزادی تمامی مناطق اشغالی به دست تروریست‌های داعش خبر داده است، با این وجود، بقایای داعش در قالب هسته‌های کوچک در مناطق صعب‌العبور و عمدتا در استان‌های دیالی، الانبار، صلاح‌الدین و نینوی مخفی شده‌اند و هر از گاهی دست به عملیات تروریستی علیه نیروهای نظامی و مردم عادی می‌زنند.

پایان پیام/ ت 1841

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول