ملی‌پوش و تماشاگران مدعی اول قهرمانی محروم و جریمه شدند

کمیته انضباطی فدراسیون بسکتبال، جدیدترین آرای خود را در خصوص اتفاقات و حواشی برخی از بازی‌های لیگ برتر بسکتبال کشور اعلام کرد.
به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، آرای کمیته ی انضباطی به شرح زیر است: رسول مظفری از تیم شهرداری گرگان یک جلسه محرومیت قطعی و مبلغ ۲۰ میلیون جریمه نقدی تماشاگران شهرداری گرگان یک جلسه محرومیت قطعی و مبلغ ۳۰ میلیون جریمه نقدی  باشگاه صنعت مس کرمان یک جلسه محرومیت از میزبانی مقابل تیم نبوغ اراک و مبلغ ۲۰ میلیون جریمه نقدی باشگاه پالایش نفت آبادان یک جلسه محرومیت از میزبانی مقابل تیم شهرداری گرگان و مبلغ ۲۰ میلیون جریمه نقدی پایان پیام/
لیگ بسکتبال
12:35 - 21 اسفند 1401

2 بازنشر
15 بازدید



1 پاسخ