اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

کاهش قیمت مرغ در بازار مشهد/ توزیع گوشت قرمز منجمد در خراسان رضوی 3 برابر شد

مدیرکل پشتیبانی امور دام جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: توزیع گسترده مرغ منجمد موجب شده مرغ گرم در برخی فروشگاه ها حتی پایین تر از قیمت مصوب به فروش برسد.

کاهش قیمت مرغ در بازار مشهد/ توزیع گوشت قرمز منجمد در خراسان رضوی 3 برابر شد

سعادت علی نیا در گفت و گو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: از سهمیه ابلاغ شده برای توزیع ۲ هزار تن مرغ منجمد با قیمت ۴۳ هزارتومان برای مصرف کننده تاکنون حدود هزار و ۱۵۰ تن توزیع شده است که کاهش قیمت مرغ تازه در فروشگاه ها تا پایین تر از قیمت مصوب را به دنبال داشته است.

وی افزود: در رابطه با توزیع گوشت منجمد، منتظر ابلاغ مصوبه ستاد تنظیم بازار هستیم تا روند توزیع را آغاز کنیم. هرساله از حدود بیستم اسفند، توزیع گوشت آغاز می شود و امسال هم امیدواریم همین برنامه توزیع را داشته باشیم.

علی نیا ادامه داد: در برنامه توزیع گوشت قرمز منجمد، قیمت گوشت گوساله منجمد به ازای هر کیلوگرم ران ۱۵۵ هزار تومان، سردست و گردن ۱۵۰ هزار تومان، راسته ۱۶۰ هزار تومان و قلوه گاه ۱۳۰ هزار تومان برای مصرف کننده قابل دریافت است.

مدیرکل پشتیبانی امور دام جهاد کشاورزی خراسان رضوی با اشاره به همزمانی ماه مبارک رمضان و ورود زائران و مسافران نوروزی به مشهد مقدس افزود: در سهمیه توزیع مرغ منجمد هیچ محدودیتی نداریم. این ۲ هزارتن، سهمیه اولیه بوده است و در ایام عید نوروز و ماه مبارک رمضان هر میزانی که ستاد تنظیم بازار مصوب کند مرغ منجمد برای توزیع وجود دارد. بنابراین هیچ گونه نگرانی در رابطه با افزایش قیمت یا التهاب در بازار مرغ نداریم.

وی با اشاره به افزایش قیمت گوشت قرمز در ماه های گذشته افزود: سهمیه گوشت قرمز، افزایش قابل توجهی داشته است. به عنوان مثال در سال گذشته فقط ۸۰۰ تن توزیع گوشت منجمد داشتیم اما امسال تاکنون ۲۸۰۰ تن گوشت منجمد توزیع کردیم که سه برابر سال گذشته بوده است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول