اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

فدراسیون به گزینه اصلی تیم ملی برنامه داد/ مشورت سانچز با کی‌روش و لژیونرهای ایرانی

فدراسیون فوتبال برنامه پیش روی تیم ملی را به فلیکس سانچز ارائه کرد‌.

فدراسیون به گزینه اصلی تیم ملی برنامه داد/ مشورت سانچز با کی‌روش و لژیونرهای ایرانی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در شرایطی که نام فلیکس سانچز به عنوان جدی‌ترین گزینه سرمربیگری تیم ملی فوتبال کشورمان مطرح شده است، در ۷۲ ساعت اخیر مذاکرات فشرده و رو در رویی بین مهدی تاج و مدیران فدراسیون با این اسپانیایی در قطر صورت گرفته است.

این مذاکرات سبب توافق‌های کلی بین طرفین شده و مسئولان فدراسیون حتی برنامه بازی دوستانه با روسیه را نیز به سانچس ارائه کرده‌اند که مورد استقبال او قرار گرفته است.

نکته مهم این است سانچس که در حال حاضر در قطر حضور دارد، با برخی بازیکنان ایرانی شاغل در لیگ این کشور و حتی سرمربیان سابق تیم ملی نیز برای برعهده گرفتن این سمت صحبت کرده و از آن‌ها نیز مشورت گرفته است. به نظر می‌رسد یکی از این نفرات هم کارلوس کی‌روش بوده است که سرمربی فعلی قطر به سرمربی سابق این کشور برای حضور در ایران پالس‌های مثبتی نشان داده است.

به هر حال فدراسیون فوتبال اصرار دارد در موعد اعلام شده قبلی سرمربی تیم ملی را معرفی کند و باید دید آیا تا فردا سانچز به عنوان مربی تیم ملی معرفی خواهد شد؟

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول