اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

هشدار رسانه‌های صهیونیست: باید منتظر اقدام مقاومت باشیم

رسانه‌های صهیونیست گزارش دادند که پلیس رژیم اشغالگر از ترس عملیات‌های تلافی‌جویانه مقاومت پس از حمله روز گذشته به اردوگاه جِنین، سطح آمادگی خود در کرانه باختری را افزایش داد.

هشدار رسانه‌های صهیونیست: باید منتظر اقدام مقاومت باشیم

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، رسانه‌های صهیونیست گزارش دادند که دستگاه امنیتی و نظامی رژیم اشغالگر پس از عملیات دیروز «یمام» [نیروهای ویژه اسرائیل] در اردوگاه جِنین که منجر به شهادت ۶ فلسطینی از جمله عامل عملیات حواره شد، برای «عملیات تلافی جویانه مقاومت» آماده می‌شود.

طبق گزارش پایگاه اینترنتی شبکه «المیادین»، نظامیان رژیم اشغالگر در این حمله، پسر «عبدالفتاح خروشه» عامل عملیات حواره را دستگیر کردند؛ کسی که که گردان‌های «القسام» با حمایت از اقدامش، مدعی شدند که در انجام تیراندازی به او کمک کرده‌اند.

براساس گزارش رسانه‌های عبری، پلیس رژیم اشغالگر شب گذشته دستور افزایش هوشیاری، سطح بالای آمادگی و حضور بیشتر نظامیان صهیونیست در قدس و مناطق اطراف کرانه باختری را صادر کرده است.

جناح‌های مقاومت فلسطینی از جمله جهاد اسلامی و حماس پس از حمله نظامیان رژیم صهیونیستی ضمن تاکید بر بی‌نتیجه ماندن این یورش‌ها از سوی اشغالگران، هشدار دادند که انتقام این جنایت را خواهند گرفت.

جنبش «حماس» نیز طی بیانیه‌ای در واکنش به جنایت صهیونیست‌ها در اردوگاه جِنین تأکید کرده بود که  جنایت‌های صهیونیست‌ها هرگز ملت فلسطین را نمی‌ترساند، بلکه عزم و اراده آن را برای مقابله با اشغالگران و شبه‌نظامیان شهرک‌نشین بیشتر می‌کند.

«علی القحوم» عضو دفتر سیاسی جنبش «انصارالله» یمن تجاوز رژیم صهیونیستی به مردم اردوگاه «جِنین» در فلسطین را محکوم و تاکید کرد که فلسطینی‌ها در این مبارزه تنها نیستند. او ساعاتی پس از جنایت نظامیان رژیم اشغالگر در جِنین توئیتی منتشر و از مواضع شجاعانه مجاهدین در مقابله با صهیونیست‌ها قدردانی کرد.

بعد از ظهر روز گذشته بود که نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به اردوگاه جِنین حمله کرده و با محاصره یک خانه فلسطینی با مبارزان فلسطینی درگیر شدند. وزارت بهداشت فلسطین هم اعلام کرد که در پی این جنایت اشغالگران، ۶ نفر شهید و ۱۶ نفر نیز زخمی شدند.

پایان پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول