اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  دولت

مرتضوی: رفع موانع رشد اقتصاد دانش‌بنیان در کشور ضروری است

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی رفع موانع رشد اقتصاد دانش‌بنیان در کشور را ضروری دانست و گفت: اقتصاد دانش‌بنیان ستون فقرات اقتصاد هر جامعه‌ای را تشکیل می‌دهد و خروجی‌اش شکست‌ناپذیری اقتصاد کشور است.

مرتضوی: رفع موانع رشد اقتصاد دانش‌بنیان در کشور ضروری است

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، سیدصولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در آئین اختتامیه جشنواره ملی کارآفرینان و کارفرمایان برتر سازمان تأمین اجتماعی گفت: اگر در جامعه‌ای آهنگ کار و تلاش طنین‌انداز شود، آن جامعه از گزند حوادث تلخ و سوء فرهنگی مصون خواهد ماند.

وی با تأکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص توجه به اقتصاد دانش‌بنیان برای برون‌رفت از مشکلات کشور، افزود:رهبر معظم انقلاب تأکید دارند که اگر اقتصاد مقاومتی و دانش‌بنیان مدنظر قرار گیرد می‌توان به پشتوانه کارگر و کارفرما شاهد افزایش تولید در کشور بود. اقتصاد دانش‌بنیان ستون فقرات اقتصاد هر جامعه‌ای را تشکیل می‌دهد و خروجی‌اش شکست‌ناپذیری اقتصاد کشور است.

وزیر کار، چالش‌های اقتصادی فعلی را ناشی از عدم توجه مناسب به اهمیت تولید دانش‌بنیان عنوان کرد و اظهار داشت: دولت همه تلاش خود را برای تحقق تأکیدات مقام معظم رهبری به کار می‌بندد.

مرتضوی با تأکید بر اینکه تأمین اجتماعی، تأمین معاش آبرومندانه را سبب می‌شود، گفت: مردم صاحبان اصلی تأمین اجتماعی هستند بنابراین باید صرفه‌جویی همواره مدنظر باشد و برای سال ۱۴۰۲ باید توجه به افزایش بهره‌وری و حرکت به سمت اقتصاد دانش‌بنیان در دستور کار قرار گیرد که نه تنها شاهد رونق تولید در کشور باشیم بلکه میزان صادرات غیرنفتی را نیز افزایش دهیم‌.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول