اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

۲۴۴ هزار خانوار مشمول طرح کالابرگ الکترونیک در خراسان جنوبی

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی گفت: ۲۴۴ هزار و ۳۱۳ خانوار یارانه بگیر در خراسان جنوبی مشمول طرح کالابرگ الکترونیک(اختیاری) هستند.

۲۴۴ هزار خانوار مشمول طرح کالابرگ الکترونیک در خراسان جنوبی

غلامرضا اشرفی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس از بیرجند اظهارداشت: در استان بیش از ۲۴۴ هزار خانوار مشمول طرح کالابرگ الکترونیک هستند که از این تعداد۱۴۴ هزار خانوار شهری و ۱۰۰ هزار خانوار روستایی خراسان جنوبی یارانه بگیر هستند که می‌توانند از طرح کالا برگ الکترونیکی _ اختیاری برای خرید کالاهای مورد نظر استفاده کنند.

وی افزود: تا کنون ۴۸ فروشگاه در استان برای مشارکت در اجرای این طرح فعال هستند و ۱۳۰ فروشگاه دیگر هم در این خصوص ثبت نام کرده و فعال می‌شوند.

به گفته وی ۴۵۰ فروشگاه تقاضای مشارکت در اجرای این طرح را داده‌اند و خانوارهای یارانه بگیر به شکل اختیاری می‌توانند از مزایای این طرح استفاده کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی گفت: در راستای اجرای این طرح، خانوارهای یارانه بگیر ده قلم کالا شامل برنج، قند و شکر، روغن، شیر، مرغ و تخم مرغ، ماکارونی و… را می‌توانند از فروشگاه‌ها و واحدهای صنفی مشارکت کننده در اجرای این طرح خریداری کنند.

اشرفی افزود: افراد در اجرای این طرح یک ماه زودتر از یارانه خود برای خرید کالاهای مشخص شده با هر نشان تجاری می‌توانند خریداری کنند.

وی گفت: هدف از اجرای این طرح جلوگیری از احتکار کالا و ایجاد امنیت غذایی و سلامت خانوارها در استفاده از مزایای این طرح است و سازمان جهاد کشاورزی استان باید اقدامات لازم را برای تأمین کالاهای مورد نظر انجام دهد.

اشرفی افزود: سازمان جهاد کشاورزی، صمت و تعاون کار و رفاه اجتماعی نظارت بر اجرای این طرح را انجام می‌دهند.

دبیر طرح کالا برگ الکترونیکی گفت: در این مرحله از اجرای طرح فروشگاه‌ها و واحدهای صنفی برای مشارکت در طرح کالا برگ الکترونیکی_ اختیاری باید در نرم افزار شما(شبکه ملی اعتبار) ثبت نام کنند. گفت: زمان دقیق اجرای آن به شکل کشوری اعلام خواهد شد.

پایان پیام/ ۳۶۳۵/ف

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول