اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  کتاب و ادبیات

تیرانداز: صف آرایی جبهه باطل برابر جمهوری اسلامی حقانیت نظام را ثابت می‌کند

مدیر عامل خبرگزاری فارس گفت: جریان مقابل جمهوری اسلامی سراسر باطل است و همین امر حقانیت نظام را ثابت می‌کند.

تیرانداز: صف آرایی جبهه باطل برابر جمهوری اسلامی حقانیت نظام را ثابت می‌کند

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران توانا آیین رونمایی از کتاب «مقدمه‌ای بر علوم اجتماعی محاسباتی» نوشته «کلودیو سیوفی رویلا» و با ترجمه مشترک طیبه رفیعی و فرزانه برجسته، در خبرگزاری فارس برگزار شد.

در این برنامه پیام تیرانداز مدیرعامل خبرگزاری فارس به نقل قول از خاطرات یکی از همرزمان شهید سردار سلیمانی اشاره کرد و گفت: یکی از دوستان شهید سلیمانی که مرتبط با کارهای روابط عمومی و رسانه است در جمعی تعریف می کرد که حاج قاسم در حین امداد رسانی به سیل زدگان با افرادی مواجه شده بود که احتمالا با تاثیر گرفتن از رسانه های ضدایرانی ادعا می کردند، سیل کار خودشونه و سپاه برای تصرف زمین های مردم سیل را راه انداخته است! 

همین مساله بارها در موارد دیگر نیز تکرار شده است مثلا  یا در ایام شیوع ویروس کرونا برخی ادعا می کردند که این کار روحانیون است و یا از چین با خود آورده‌اند، چون چین با ایران متحد شده‌ بود.

مدیرعامل خبرگزاری فارس به مسمومیت‌های اخیر دختران دانش آموزان نیز اشاره کرد و گفت: اینجا هم برخی ادعا می‌کنند که این مسمومیت‌ها کار خود نظام است، کدام عقل سالمی این را قبول می‌کند؟ مگر مسئولین نظام فرزندانشان در سیارات دیگر درس می‌خوانند؟ فرزندان آنان هم در همین مدارس تحصیل می‌کنند، اگر ذره‌ای فکر کنیم متوجه حقایق می‌شویم. واقعیت این است که پیچیدگی‌های متعددی وجود دارد، برخی مردم لااقل آن لایه‌ای که ما با آن‌ها ارتباط نداریم، طوری تصمیم می‌گیرند و به تصمیم می‌رسند که برای ما قابل فهم نیست.

وی کار رسانه را کار پیچیده‌ای عنوان کرد و افزود: یک بار من فهرستی از تخصص‌هایی که باید در رسانه به کار گرفت را تهیه کردم و ۱۷ دانش و تخصص را در حوزه رسانه توانستم پیدا کنم که یا باید در آن اشراف کامل داشته باشیم یا حدی از آن را بدانیم که بتوانیم به کار بگیریم، کار رسانه، کارمیان رشته‌ای است همانند همین کتابی که به چاپ رسیده است.

تیرانداز به جریان سراسر باطلی که امروزه مقابل جمهوری اسلامی صف آرایی کردند، اشاره کرد و افزود: می‌بینیم که در این جریان، هیچ جریان حقی وجود ندارد از همجنسگرایان تا تروریست‌ها، داعشی ها، اختلاسگران، صهیونیست‌ها، تجزیه طلبان و مفسدان فکری و اخلاقی تمام این‌ها روبه روی نظام ایستاده‌اند.

مدیرعامل خبرگزاری فارس یکی از عناوین جدی برای حقانیت نظام جمهوری اسلامی ایران را صف آرایی تمام باطل در مقابل جمهوری اسلامی دانست و گفت: البته ما منکر اشتباهات خودمان نیستیم اما ضمن تلاش در جهت اصلاح خود می‌خواهیم به مردم کمک کنیم که از دام این‌ها رها شوند که این امر بدون شناخت اذهان امکان پذیر نیست.

وی درباره اثرگذاری کتاب تشریح کرد:  موضوع علوم اجتماعی محاسباتی به ما توجه می‌دهد چطور جامعه را بشناسیم و این مقدمه‌ای بر کار رسانه‌ای عالمانه است. مسائلی چون شیوه های شناخت مخاطب و سنجش میزان اثر کارهای ما در اذهان فردی و جمعی مخاطبان از موضوعاتی است که علوم اجتماعی محاسباتی در این زمینه به ما کمک می کند. 

تیرانداز در پایان افزود: انتشارات خبرگزاری فارس با ترجمه و تالیف کتاب‌های برتر در حوزه رسانه در حال   تبدیل شدن به یک مرجع تاثیرگذار در حوزه‌های مرتبط با رسانه نظیر: علوم شناختی و رسانه، ارتباطات و فن آوری، اقتصاد و رسانه، روانشناسی و جامعه شناسی در رسانه است، به باور ما همه چیز در رسانه است و الان مدیریت و حکمرانی بدون بهره گرفتن از رسانه امکان پذیر نیست.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول