اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

زارع: امسال آخرین سال حضورم در ملوان است/ برای بازی‌ها داور نگذارید!

سرمربی تیم فوتبال ملوان گفت: امسال آخرین سال حضورم در ملوان است و برای ماندن این تیم در لیگ برتر تلاش خواهم کرد.

زارع: امسال آخرین سال حضورم در ملوان است/ برای بازی‌ها داور نگذارید!

به گزارش خبرگزاری فارس از انزلی، مازیار زارع پس از تساوی یک بر یک مقابل آلومینیوم اراک در نشست خبری حضور پیدا کرد و اظهار داشت: بسیار متاسف هستم که در دقیقه 90 بازی به تساوی کشیده شد. بازی گذشته هم در دقیقه 90 همین اتفاق برای ما رخ داد. حیف شد، چون 3 امتیاز را گرفته بودیم و حتی می‌توانستیم به گل‌های بعدی هم برسیم. روی کم دقتی به گل نمی‌رسیم و در لحظات پایانی چنین اتفاقاتی رخ می‌دهد. می‌توانستیم برنده بازی باشیم، اما متاسفانه بازی مساوی شد. در نیمه دوم تنها یک فرصت به آلومینیوم دادیم.  این تیم خارج از خانه کمترین گل خورده را دارد.

وی ادامه داد: ما فرصت‌های خیلی خوبی داشتیم، اما به نتیجه نرسیدیم. در نهایت بازی با نتیجه مساوی تمام شد. با بازیکنان خسته نباشید می‌گویم و معتقدم که بسیار زحمت کشیدند. باید تمرکز خود را بالاتر ببریم و تا دقیقه 100 بازی را رها نکنیم.

سرمربی تیم فوتبال ملوان درمورد آینده این تیم در ادامه راه، گفت: روزی که ما استارت زدیم بنا بر این بود که تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم. الان هم تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم که این اتفاق رخ دهد. با پیروزی در برخی از بازی‌ها می‌توانیم به رده‌های بالاتر برسیم، اما اینگونه نمی‌شود. با بضاعتی که داریم و لطف پوررشید که بسیار از وی تشکر می‌کنم همچنان هدف‌مان ماندن در لیگ برتر است. خودم این شرایط را دوست ندارم و دلم می‌خواهد برای رده‌های بالای جدول بجنگم. واقعیت این است که این استان همین را می‌خواهد.

زارع ادامه داد: امسال آخرین سال حضورم در ملوان است و امیدوارم با حفظ ملوان که فکر می‌کنم اتفاق بزرگی هم خواهد بود؛ سال آینده که من نیستم امیدوارم هرکسی می‌آید حمایت شود. من این مدلی هستم و حرفم را می‌زنم. الان بازی مساوی شده و خیلی ساده سر ما را بریدند. عده‌ای می‌آیند و می‌گویند که باید بازی کرد و برنده شد. اگر قرار است اینگونه باید اصلاً برای بازی‌ها داور نگذارند! با این شرایط ما هم نمی‌توانیم به داوری اعتراض کنیم.

وی خاطرنشان کرد: آقای خسروی! حالا کجا هستید؟ من که شما را رها نمی‌کنم. من ول کن نیستم؛ دلم می‌خواهد الان نظر بدهید و ببینم کجا هستید. آقای الماسخاله، آقای استاندار کجا هستید؟ آقای دنیا مالی شما کجا هستید؟ یا من را برکنار کنید یا من بعد از باخت، بعد از برد یا بعد از مساوی حرف‌هایم را می‌زنم. امروز خیلی دوست داشتم برنده باشم و این حرف‌ها را بزنم، اما نشد. من کسی را مقصر نمی‌کنم و همه چیز را گردن می‌گیرم. همیشه خودم جوابگو بودم و بازهم هستم. با تمام قوا برای حفظ تیم تلاش می‌کنیم، اما سال آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد؟

سرمربی تیم فوتبال ملوان گفت: آقای الماسخاله مگر شما متولی فوتبال استان نیستید؟ الان کجایید؟ آیا سال‌های گذشته هم همینگونه بودید؟ چرا هیچ تیمی در استان گیلان روز خوش نمی‌بیند؟ از چوکا و ملوان گرفته تا سایر تیم‌ها. آقای استاندار چرا از تیم‌های استان حمایت نمی‌کنید؟ اگر می‌توانید من را برکنار کنید وگرنه من حرف‌هایم را می‌زنم. من که چیز زیادی نمی‌خواهم. اگر هم چیزی می‌خواهم برای خودم نمی‌خواهم، بلکه برای شهر و مردمم می‌خواهم. چه کسی باید پاسخگوی رفتار داور بازی امروز باشد؟ تمام انتقادهای فنی را می‌پذیرم و گله‌ای نمی‌کنم، اما چه کسی باید یقه داور بازی امروز را بگیرد؟ 

زارع افزود: آقای اکرمی! شما بازی برنده امروز تیم من را با جا گیری بدتان به مساوی تبدیل کردید. من تنهایی به داور اعتراض می‌کنم و از من انتقاد می‌کنم. اصلاً شما وضعیت شهر انزلی را ببینید. مسئولان کجا هستند؟ چرا دعوایی نمی‌کنند؟ من تا آخر فصل می‌مانم و تمام تلاشم را می‌کنم که ملوان در لیگ برتر بماند؛ سال آینده هرکسی آمد به وی کمک کنید. تنهایی نمی‌توان کاری کرد. من چیزی برای خودم نمی‌خواهم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول