اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  کشتی و وزنه برداری

انوشیروانی: رضازاده تابلوی وزنه‌برداری است/ امیدوارم مقابل اعضای مجمع روسپید باشم

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری گفت: رضازاده به مجمع دعوت شده بود و مهم رای آوردن او بود نه رای کم.

انوشیروانی: رضازاده تابلوی وزنه‌برداری است/ امیدوارم مقابل اعضای مجمع روسپید باشم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، سجاد انوشیروانی پس از انتخابش به عنوان رئیس فدراسیون وزنه برداری اظهار داشت: از اعضای مجمع تشکر می‌کنم که به بنده اعتماد کردند و امیدوارم در ادامه کار رو سفید و سربلند باشم. 

وی در مورد اینکه سرمربی تیم‌ملی را چه زمانی انتخاب می‌کنید، گفت: تا ۴، ۵ روز آینده تکلیف تیم های ملی مشخص می‌شود. برنامه های سنگینی در سال آینده داریم و باید با برنامه ریزی کامل و خوب بتوانیم عبور کنیم. طی روزهای  آینده گزینه ها را هم معرفی خواهیم کرد.

انوشیروانی در مورد آرای پایین رضازاده برای حضور در هیات رئیسه گفت: او دعوت بود و در این مدت هم کمک زیادی به ما کرد. مهم کم رای آوردن نیست و مهم رای آوردن است‌. او برند و تابلوی وزنه برداری است.

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری در مورد اینکه تیم نوجوانان به آلبانی اعزام خواهد شد یا خیر عنوان کرد: مسابقات آلبانی با توجه به اینکه مجاهدین خلق در آنجا حضور دارند و مشکلات امنیتی وجود دارد یک مقدار کار سخت است و به همین دلیل مکاتبات لازم را انجام داده ایم و باید دید چه اتفاقی می‌افتد.

پایان پیام/ ت 1629

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول