اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

علمای یمن تحرکات آمریکا در المهره را محکوم کردند

انجمن علمای یمن در بیانیه‌ای بازدید فرمانده ناوگان پنجم آمریکا از المهره واقع در جنوب یمن را محکوم کرد.

علمای یمن تحرکات آمریکا در المهره را محکوم کردند

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، انجمن علمای یمن امروز یکشنبه در بیانیه‌ای، حضور و تحرکات آمریکا در جنوب این کشور را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است که انجمن علمای یمن بازدید فرمانده ناوگان پنجم آمریکا از المهره و حضور صهیونیست‌ها در جزیره عبدالکوری را محکوم کرده و همه مردم یمن در مناطق اشغالی و آزادشده را به اتحاد و برادری و جهاد با متجاوزان و نابودی آن‌ها دعوت می‌کند.

بنابر گزارش وبگاه «المسیرة»، انجمن علمای یمن همچنین بر حق ملت، رهبری و ارتش این کشور و نیز نیروهای موشکی و پهپادی آن برای هدف قرار دادن بیگانگان در یمن تأکید کرد.

از سوی دیگر «علی مبارک محامد» سخنگوی کمیته تحصن مسالمت‌آمیز مردم المهره بازدید «استفان گاوین» سفیر آمریکا و «برد کوپر» فرمانده ناوگان پنجم آمریکا از فرودگاه «الغیضه» را که عربستان سعودی آن را به یک پایگاه نظامی تبدیل کرده است، محکوم کرد.

وی گفت که بازدید این مقامات آمریکایی از فرودگان الغیضه تأییدکننده هشدارهای کمیته مذکور درباره خطرات نقض حاکمیت و مشروعیت‌بخشی به اشغالگری است.

پیشتر برخی رسانه‌ها از جمله پایگاه آمریکایی «HuffPost» از تحرکات این کشور برای سیطره بر استان المهره به دلیل اهداف سیاسی، طمع‌ورزی و اهداف اقتصادی بلندمدت از جمله سلطه بر سواحل و بنادر این استان خبر داده بود.

پایان پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول