اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

دستور استاندار سمنان به بانک‌ها: پرداخت وام ازدواج در اولویت باشد

استاندار سمنان گفت: به بانک‌های عامل استان دستور داده شده است تا پرداخت تسهیلات مربوط به ازدواج و فرزندآوری را در اولویت کار خود قرار دهند.

دستور استاندار سمنان به بانک‌ها: پرداخت وام ازدواج در اولویت باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان ظهر امروز در اختتامیه همایش «رویداد جامعه‌پرداز» (دومین رویداد کشوری جمعیت، زن و خانواده) که به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی سمنان برگزار شد، با ذکر اینکه برگزاری این رویداد با بهره‌گیری از ظرفیت تشکل‌ها و سازمان‌های مردم‌نهاد امری بسیار ارزشمند است، اظهار کرد: هر جا که از ظرفیت مردم و حضور مردم استفاده کردیم، به موفقیت‌های مطلوب دست یافتیم.

هاشمی با تأکید بر اینکه بحث ترویج فرهنگ فرزندآوری یک واجب عینی بوده و به عزم ملی همگانی و اقدام جهادی نیاز دارد، تصریح کرد: اگر امروز استان سمنان در حوزه‌های مختلف در کشور سرآمد بوده، به‌واسطه یکدستی فرهنگ، تدین، دین‌داری و نشاط مردم است.

استاندار سمنان، حضور فرزند در خانواده را موجب ایجاد نشاط و امید دانست و عنوان کرد: اهمیت دادن به خانواده صرفاً مسائل اقتصادی نیست و مباحث فرهنگی و معنوی از جمله فرزندآوری نیز باید به‌صورت ویژه مورد توجه قرار داشته باشد.

هاشمی با اشاره به ضرورت بحث تحقق جوانی جمعیت و ترغیب به فرزندآوری در جامعه، بر ضرورت استفاده از ظرفیت خیریان در این زمینه تأکید کرد و گفت: به بانک‌های عامل استان دستور داده شده است تا پرداخت تسهیلات مربوط به ازدواج و فرزندآوری را در اولویت کار خود قرار دهند.

هاشمی گفت: شرایط لازم به‌منظور اشتغال جوانان در واحدهای تولیدی و صنعتی استان مهیاست و در ابن زمینه آمادگی کامل داریم.

پایان پیام/74002/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول