اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

وزیر میراث فرهنگی: فرودگاه بوشهر پتانسیل بالایی در جذب مسافر دارد/ تمرکز بر خصوصی‌سازی و جذب گردشگر

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: فرودگاه بوشهر پتانسیل بسیار بالایی در جذب مسافر و گردشگر دارد و شاهد ایجاد این بسترها در فرودگاه شهدای بوشهر هستیم و باید از آن حمایت کرد.

وزیر میراث فرهنگی: فرودگاه بوشهر پتانسیل بالایی در جذب مسافر دارد/ تمرکز بر خصوصی‌سازی و جذب گردشگر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی صبح امروز در بازدید از فرودگاه شهدای بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر دارای ظرفیت‌های بالایی در حوزه گردشگری است که باید به خوبی از این ظرفیت استفاده شود.

وی بیان کرد: فرودگاه بوشهر پتانسیل بسیار بالایی در جذب مسافر و گردشگر دارد که شاهد ایجاد این بسترها در فرودگاه شهدای بوشهر هستیم و باید از آن حمایت کرد.

مدیرکل فرودگاه‌های استان بوشهر ضمن خوش آمدگویی بیان کرد: فرودگاه بوشهر بر دو هدف خصوصی سازی و جذب گردشگر متمرکز بوده که در چند سال اخیر شاهد استقبال بیش از پیش مسافران هستیم.

کمال دهقان منشادی اضافه کرد: راه اندازی هواپیمایی فوق سبک در فرودگاه شهدای بوشهر در راستای توسعه فرهنگ هوانوردی و گردشگری جزو اهداف این اداره کل بوده است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول