اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  احزاب و تشکل ها

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم: تهدیدهای دشمن را باید با جهاد تببین تبدیل به فرصت کنیم

جامعه‌ مدرسین حوزه علمیه قم در بیانیه‌ای اعلام کرد: بر همگان به­ ویژه صاحب نظران و اندیشمندان حوزه و دانشگاه و همه آزاداندیشان است که تهدیدهای دشمن را با جهاد تبیین و نهضت آزاد اندیشی تبدیل به فرصت نموده و با اتخاذ شیوه‌های نوین ابزار دشمنان را بر علیه خودشان به کار گیرند.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم: تهدیدهای دشمن را باید با جهاد تببین تبدیل به فرصت کنیم

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، دهمین اجلاسیه منطقه‌ای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم امروز با حضور شخصیت‌های مختلف برگزار شد.

در پایان بیانیه این اجلاسیه قرائت شد که متن آن بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

الحمدالله رب العالمین و الصلاه و السلام علی سیدنا و نبینا ابی القاسم المصطفی محمد و علی آله الطیبین الطاهرین سیما بقیه الله فی الارضین.

با تبریک اعیاد شعبانیه به ویژه میلاد با سعادت قطب عالم امکان حضرت بقیه الله الاعظم ارواح العالمین لتراب مقدمه الفداء. 

به توفیق الهی و عنایت ولی الله الاعظم حضرت حجت ابن الحسن المهدی  ـ عجل الله تعالی فرجه الشریف ـ و همچنین اجلاسیه منطقه‌ای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به
 مشارکت علما و فضلای استان‌های تهران، البرز و سمنان برگزار گردید.

ما شرکت کنندگان در این اجلاس که با میزبانی شورای محترم سیاستگذاری ائمه جمعه و حضور نمایندگان محترم ولی فقیه در این استان‌ها برگزار گردید و اعاظم محترم استان‌ها در ارتباط با موضوع اجلاس و کمیسیون‌های تخصصی پیرامون وظایف روحانیت و حوزه‌های علمیه در ارتباط با پشتیبانی از نظام اسلامی و خدمت به مردم با اهمیت توجه ویژه به جوانان و فضای مجازی و جهاد تبیین، به بحث و تبادل نظر پرداخته و بر امور ذیل تاکید می‌نمائیم:

نظام مقدس جمهوری اسلامی از ابتداء پیروزی انقلاب اسلامی همواره آماج کینه ورزی دشمنی استکبار جهانی، به سرکردگی آمریکا و ایادی داخلی و خارجی آن بوده و هست. تحریم‌های ظالمانه و فتنه‌های مکرر بویژه جنگ ترکیبی اخیر که در قالب اغتشاشات سازمان دهی شده بود نمایانگر عمق این کینه توزی ظالمانه است. هدایت‌های بی‌بدیل مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای -دامت برکاته- و حضور امت بیدار و انقلابی در صحنه به­ ویژه در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن خنثی کننده این توطئه‌های شوم و نافرجام بوده و به یاری الهی خواهد بود. همین جا مراتب سپاس، تقدیر و خضوع خالصانه خود را به پیشگاه چنین امتی اعلام می‌داریم و خدای را بر این نعمت بزرگ ولایت شکر می نماییم.

 اکنون دشمن با استفاده از تحریم‌های ظالمانه و بستر کمبودهای ناشی از آن با استفاده از هجوم تبلیغی در عرصه رسانه و فضای مجازی نسل جوان مؤمن به اسلام و ایران اسلامی را مورد تهدید در معرض آسیب قرار داده است بر همگان به­ ویژه صاحب نظران و اندیشمندان حوزه و دانشگاه و همه آزاداندیشان است که این تهدیدها را با جهاد تبیین و نهضت آزاد اندیشی تبدیل به فرصت نموده و با اتخاذ شیوه‌های نوین ابزار دشمنان را بر علیه خودشان به کار گرفته و از ظرفیت‌های بی‌نظیر نسل جوان در فرو نشاندن غبار فتنه‌های این جنگ ترکیبی حداکثر استفاده و بهره را ببرند.

امروز عموم مردم ما به عنوان ولی نعمتان انقلاب، صاحبان اصلی آن به­ ویژه اقشار آسیب پذیر نیازمند به توجه خاص در رفع مشکلات و کاستی‌ها دارند؛ ضمن تشکر از تلاش‌های مسئولین محترم قوای سه گانه در رفع این کمبودها بر اهتمام ویژه و مضاعف آنها در حل این مشکلات تاکید می‌نماید.

اسلام انقلابی و تحقق احکام آن محور و شاکله نظام مقدس جمهوری اسلامی است دشمنان انقلاب با درک این واقعیت با نشانه گرفتن مظاهر اصلی تفکر انقلاب اسلامی نظیر حجاب و عفاف و سایر مقدسات اسلامی، سعی در تغییر این مسیر مسلّم و باورهای عمومی دارند. که صد البته موفق نبوده و نخواهند شد البته این تلاش‌های مذبوحانه با حضور مؤمنان امت انقلابی و توجه شایسته مسئولین ذی ربط و روشنگری‌های خواص انقلابی و متدین خنثی و بلا اثر خواهد شد.

مراتب تقدیر و تشکر بی دریغ خود را از مدافعین امنیت، سنگربانان دفاع از حریم آزادی و ارزش‌های انقلابی که مظلومانه جان خود را در طبق اخلاص گذاشته تا توطئه‌های دشمنان اسلامی و انقلاب را خنثی نمایند اعلام داشته به لزوم تقویت و تشویق و حمایت این عزیزان تأکید می‌نماید.

در خاتمه با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل -قدس سره- و شهیدان انقلاب به ­ویژه سردار شهید قاسم سلیمانی و همه عزیزانی که در سال‌های گذشته همسنگر ما در دفاع از کیان اسلام، انقلاب و ارزش‌های اسلامی بودند؛ برای سلامتی و طول عمر مقام معظم رهبری و سایر مراجع عظام تقلید -دامت برکاتهم- دعا نموده و ظهور و تعجیل در فرج مولایمان حضرت ولی عصر ـ ارواح العالمین لتراب مقدمه الفداء ـ را از خداوند منان مسئلت می‌نماییم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول