اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  احزاب و تشکل ها

قاضی زاده هاشمی: نقش جریان سلطه در مشکلات امروز جامعه بسیار پر رنگ است

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران: نقش جریان سلطه و نقش دستگاه‌های امنیتی خارجی در مشکلاتی که امروز در جامعه وجود دارد بسیار پررنگ است و دشمن همه توان خود را برای ایجاد آشوب در ایران به میدان آورده و شبانه روز مشغول فعالیت در این حوزه است.

قاضی زاده هاشمی: نقش جریان سلطه در مشکلات  امروز  جامعه بسیار پر رنگ است

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، نخستین مجمع عمومی شبکه راهبردی یاران انقلاب اسلامی (شریان) ظهر امروز پنجشنبه (11 اسفند) در سالن همایش‌های مسجدالنبی(ص) واقع در منطقه ولنجک تهران برگزار شد.

سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران  به عنوان مهمان ویژه این نشست در سخنرانی خود با اشاره بر مشکلاتی که امروز در جامعه وجود دارد، گفت: نقش جریان سلطه و نقش دستگاه‌های امنیتی خارجی در مشکلاتی که امروز در جامعه وجود دارد بسیار پررنگ است و دشمن همه توان خود را برای ایجاد آشوب در ایران به میدان آورده و شبانه روز مشغول فعالیت در این حوزه است.

وی افزود: فتنه اخیری که در ایران رخ داد، یک فتنه ایدئولوژیک بود که می‌خواست باورهای فرهنگی و اعتقدادت مردم را از بین ببرد و طراحی های مختلفی برای آن انجام شده بود، به عنوان مثال جریان سلطه از سال‌ها قبل طرحی به اسم لانه زنبور را پیاده کردند و می‌خواستند جنگ و درگیری را در خاورمیانه بوجود بیاورند که با حضور ایران قدرتمند شکست خوردند و در حال حاضر در طراحی جدید خود رو به پروژه ققنوس آورده‌اند و دیدیم که در این پروژه هم در تقابل با مردم ایران شکست خوردند.

معاون رئیس جمهور خاطرنشان کرد: اندیشکده‌های غربی بعد از ناکامی جریان سلطه در سال‌های پس از انقلاب و شکست در جنگ سخت و دفاع مقدس در سال‌های پس از جنگ، طراحی جدیدی را رقم زدند و اصطلاحاً وارد مرحله جنگ نرم شدند و در چند مرحله این طراحی خود را پیاده کردند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در ادامه گفت: مولفه اول جریان سلطه که در اندیشکده ها به  روی آن تمرکز شده بود؛ کار بر روی مراجع اجتماعی، مدیران سیاسی، ورزشکاران و سلبریتی ها بود که نمونه بارز این موضوع را در اتفاقات اخیر مشاهده کردیم، مولفه دوم ؛ تغییر ذائقع مردم به سمت رفاه طلبی بود، که این اتفاق در طی سال‌های مختلف در حال اجرا بود و این جریان سعی کرد مردم با ذائقه های رفاه طلبی عجین بشوند و به همین طریق برنامه بعدی خودشان که  تحریم اقتصادی بود را پیش ببرند و به نظام اسلامی و اعتماد عمومی ضربه بزنند.

قاضی زاده هاشمی در پایان گفت: جریان سلطه به خوبی می‌داند، جریان برانداز، با یک‌دیگر مبانی مشترک و وحدت گفتمانی ندارند و هیچ کدام‌شان حاضر نیست که از منافع سیاسی خود کوتاه بیاید و هیچ چهره کاریزماتیکی و رهبری هم بین شان وجود ندارد، اما با این وجود می‌بینیم که چه طور علیه ایران به صورت شبانه روزی مشغلول فعالیت هستند و ما اگر در جریان‌های انقلابی این موضوع را نبینیم و این گونه مسائل را به خوبی تحلیل نکنیم در تحلیل و قضاوت خود در رابطه با عملکرد دولت دچار غلط خواهیم شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول