اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

حزباوی: بازی با قطر تمام شد و به استرالیا فکر می‌کنیم/ همه بازیکنان، کاپیتان تیم جوانان هستند

کاپیتان تیم ملی فوتبال جوانان به پیروزی مقابل قطر واکنش نشان داد.

حزباوی: بازی با قطر تمام شد و به استرالیا فکر می‌کنیم/ همه بازیکنان، کاپیتان تیم جوانان هستند

به گزارش خبرگزاری فارس، محمد امین حزباوی درمورد به ثمر رساندن تک گل پیروزی‌بخش تیم ملی فوتبال جوانان کشورمان مقابل قطر در مسابقات جوانان قهرمانی آسیا، اظهار داشت: همانگونه که از قبل گفته بودم بازی خیلی سختی بود. هرچند قطر هم تیم خیلی خوبی بود اما خدا را شکر توانستیم بازی را ببریم‌.

وی افزود: همه بچه‌ها و کادرفنی زحمت کشیدند تا توانستیم در این بازی سخت برنده شویم اما دیدار با قطر را فراموش می‌کنیم و به بازی با استرالیا می‌رویم‌.

کاپیتان تیم ملی جوانان درخصوص عملکرد خط دفاعی ایران مقابل قطر، گفت: عملکرد دفاعی فقط شامل مدافعان نمی‌شود و شامل همه بازیکنان از مهاجم بگیرید که در آن سمت زمین دفاع می‌کند تا دروازه‌بان می‌شود. دفاع تیمی خوبی داریم و گل نخوردن ما به خاطر همین موضوع است.

حزباوی درمورد بستن بازوبند کاپیتانی تیم ملی جوانان گفت: آرزوی هر بازیکنی است که بازوبند کاپیتانی را ببندد. خیلی خوشحالم که این بازوبند دست من است اما واقعا همه بازیکنان تیم جوانان بزرگ و لایق همه چیز هستند‌. به همه آن‌ها احترام می‌گذارم و همه بازیکنان، کاپیتان تیم ملی هستند.

وی درمورد اهداف تیم ملی جوانان گفت: هدف اول ما صعود به جام جهانی و در ادامه قهرمانی جام ملت‌ها است‌. برای رسیدن به این هدف‌ها تمام تلاش خود را می‌کنیم و هرچه خدا بخواهد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول