اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

برگزاری جشنواره بومی محلی نوجوان مازنی

فرماندار محمودآباد با بیان اینکه نخستین جشنواره بومی محلی نوجوان مازنی اتفاق فرهنگی و هنری خوب و ارزشمند است که در ۲۲ شهرستان استان جریان دارد، گفت: در شهرستان محمودآباد ۱۵ هزار و ۲۰۰ دانش‌آموز مشغول به تحصیل هستند که در مجموع حدود ۵۰ هزار محمودآبادی شامل دانش‌آموزان و خانواده آنها درگیر این رویداد مهم فرهنگی هستند.

برگزاری جشنواره بومی محلی نوجوان مازنی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان محمودآباد، روح الله علیزاده چهارشنبه شب در نشست مطبوعاتی نخستین جشنواره بومی محلی نوجوان مازنی در سالن جلسات فرمانداری، اظهار کرد: همه باید برای حفظ و ترویج فرهنگ ناب مازندرانی، آئین بومی و محلی تلاش شبانه‌روزی داشته باشیم.

فرماندار محمودآباد با بیان اینکه نخستین جشنواره بومی محلی نوجوان مازنی اتفاق فرهنگی و هنری خوب و ارزشمند است که در ۲۲ شهرستان استان جریان دارد، تصریح کرد: در شهرستان محمودآباد ۱۵ هزار و ۲۰۰ دانش‌آموز مشغول به تحصیل هستند که در مجموع حدود ۵۰ هزار محمودآبادی شامل دانش‌آموزان و خانواده آنها درگیر این رویداد مهم فرهنگی هستند.

وی با اعلام اینکه جامعه هدف این جشنواره در شهرستان آمل برای پوشش مسائل فرهنگی، بومی و محلی بسیار ارزشمند است، یادآور شد: اتفاقات بزرگ برای کشورمان در قبل و بعد اسلام روی داده است و در اغتشاشات اخیر نیز دشمنان با جنگ شناختی و ترکیبی در فکر تجزیه کشور بودند.

علیزاده با اشاره به اینکه جنگ شناختی و ترکیبی نیاز به قدرت ترکیبی دارد، یادآور شد: کشورمان ایران از ادبیات و تاریخ بسیار غنی بهره می‌برد که باید بتوانیم آن را به درستی به جامعه معرفی کنیم.

فرماندار محمودآباد با اشاره به اینکه اگر بتوانیم جوانان را با تاریخ، واقعیت و گذشته غنی آشنا کنیم می‌توانیم قدم‌های بزرگی در صیانت و نگهداشت فرهنگ کشور برداریم، ادامه داد: باید فاصله‌های مسؤولان با نسل جوان کمتر شده و تعامل با نسل جوان و نوجوان بیشتر شود.

پایان پیام/۸۶۰۱۲/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول