اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

افتتاح پروژه‌های شهری باقرشهر/ دومین زمین ساحلی استان تهران به بهره برداری رسید

زمین فوتبال، والیبال ساحلی، آسفالت معابر کوی دانش و دارالقرآن عطر فاطمی در باقرشهر افتتاح و به بهره برداری رسید.

افتتاح پروژه‌های شهری باقرشهر/ دومین زمین ساحلی استان تهران به بهره برداری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از ری، آئین افتتاح پروژه‌های عمرانی، فرهنگی و اجتماعی باقرشهر شامل زمین فوتبال، والیبال ساحلی، آسفالت معابر کوی دانش و دارالقرآن عطر فاطمی عصر امروز با حضور فرماندار ویژه شهرستان ری، شهردار باقرشهر و جمعی از مدیران و مسؤولان شهرستان ری برگزار شد.

حمید زمانی فرماندار ویژه شهرستان ری در حاشیه این مراسم اظهار کرد: در شهرستان ری به پیام رهبر معظم انقلاب مبنی بر اقدام و عمل جامعه عمل پوشاندیم که این دستاورد در شهر باقرشهر نمود بیشتری دارد لذا زحمات مجموعه شهرداری باقرشهر به عنوان یک نهاد خدمت رسان و تلاشگر قابل تقدیر است.

وی گفت: در شهرستان ری هیچ انگیزه‌ای به جز خدمت به مردم نداریم لذا با قدرت و با انگیزه در راه خدمت به مردم گام برمی‌داریم و به شهروندان قول می‌دهیم که باقرشهر به‌ حق آرمانی خود خواهد رسید و اتفاقات خوبی را در این محدوده شاهد خواهیم بود.

فرماندار ویژه شهرستان ری ادامه داد: در راستای رشد سرانه ورزشی در شهرستان ری و به‌ویژه شهر باقرشهر، مجموعه ورزشی اختصاصی بانوان به زودی در این منطقه اجرایی می‌شود.

 

محسن قضاتلو شهردار باقرشهر نیز در ادامه مراسم بیان کرد: علیرغم شرایط خاص اقتصادی کشور اقدامات و فعالیت‌های ارزشمندی به‌ویژه در حوزه‌های عمرانی، فرهنگی و اجتماعی با اعتباری بالغ بر 31 میلیارد تومان در باقرشهر صورت گرفت که امروز تعدادی از این پروژه‌ها به مرحله بهره برداری رسید.

وی به شرح اهم این اقدامات پرداخت و افزود: به منظور ارتقای جایگاه ورزش و افزایش سطح آمادگی جسمانی و سلامت جامعه، شهرداری باقرشهر با نگاهی ویژه به ترویج و توسعه امر ورزش و افزایش سرانه‌های ورزشی در سطح شهر، ساخت پروژه‌های ورزشی را در دستور کار خود قرار داده و اقدام به احداث پروژه‌های ورزشی و همچنین تجهیز اماکن و مجموعه‌های ورزشی کرده است.

وی اضافه کرد: پروژه زمین فوتبال و والیبال ساحلی یکی از پروژه‌های بسیار مهم در سطح شهرستان ری و دومین زمین فوتبال و والیبال ساحلی در استان تهران است که با هزینه‌ای در حدود 2 میلیارد تومان در زمینی به مساحت 2400 مترمربع در باقرشهر احداث و به بهره برداری رسید.

شهردار باقرشهر گفت: در راستای توزیع متناسب و منطقی بودجه‌های عمرانی در مناطق مختلف شهر و حرکت به سوی شهری آباد و برخوردار در همه مناطق، یکی دیگر از پروژه‌های شاخصی که در سال 1401 توسط شهرداری اجرا شد، آسفالت معابر کوی دانش (چرمسازی) است، این پروژه به مساحت 10200 مترمربع شامل عملیات زیرسازی و آسفالت و با هزینه‌ای بالغ بر 4 میلیارد تومان به مرحله بهره برداری رسیده است.

وی ادامه داد: در راستای توسعه و ترویج مرکزی جهت آموزش مفاهیم و آموزه‌های قرآنی در باقرشهر، بهره برداری از دارالقرآن عطر فاطمی با همکاری مرکز قرآنی حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) اجرا شد.

قضاتلو تصریح کرد: ساختمان این مرکز فرهنگی قرآنی، 2 سال قبل احداث شده بود ولی تاکنون از آن استفاده نشده بود که با پیگیری‌های صورت گرفته این مرکز با اعتباری بالغ بر 500 میلیون تومان تجهیز شده و به بهره برداری رسید.

شهردار باقرشهر در پایان خاطرنشان کرد: پروژه بازسازی و نگهداری اماکن، بوستان‌ها و ... در سطح شهر، تکمیل پروژه سایت اسکان اضطراری باقرشهر، تراش و آسفالت محور شهید رجایی، احداث میدان شهید حاج قاسم سلیمانی و توجه به زیرساخت‌های شهری و شهرداری از جمله اقدامات و پروژه‌هایی بوده است که توسط مدیریت شهری اجرا و به بهره برداری رسیده است.

پایان پیام/67062

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول