اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

فارس من| فرصت جولان از قاتلین 2 شهید مدافع امنیت لارستان گرفته شود

سحرگاه جمعه ۲۲ مهر ماه، در بحبوحه اغتشاشات و ناآرامی ها در کشور، 2 مدافع امنیت در شهر بیرم توسط منافقین کوردل به ضرب گلوله به شهادت رسیدند و دست سرد روزگار فصل های بی پدری و بی پسری را نصیب خانواده این دو شهید مدافع امنیت کرد که مردم بیرم در انتظار مجازات قاتلان این 2 شهید به سر می‌برند

فارس من| فرصت جولان از قاتلین 2 شهید مدافع امنیت لارستان گرفته شود

به گزارش خبرگزاری فارس از لارستان، شهیدان سرگرد پاسدار نورالدین جنگجو و طلبه بسیجی هادی عرفانی نیا مخلصانه در راه اسلام و انقلاب ایستادند و جهاد کردند تا روزی که مزد جهادشان را گرفتند و در خلوتِ سحر، شهد شهادت را نوشیدند و به سمت معبود پر گشودند.

اگر چه شهادت مزد مردان خداست و این دو مدافع امنیت عزیز در شهر بیرم به مزد مردانگی شان رسیدند، اما چنین مظلومانه پر کشیدن بر قلب ها سنگینی می کند وقتی چشم در چشم خانواده آنها بیاندازی بند دلت هزار چاک می شود. غم پسران خردسال شهید جنگجو یا کمر از غصه خمیده پدر  و مادر هادی به دلها چنگ می اندازد.

حدود پنج ماه از روز آسمانی شدن شهیدان جنگجو و عرفانی نیا می گذرد اما قاتلین آنها هنوز در زیر آسمان و روی زمین جولان می دهند و به چنگ قانون نیفتاده اند و این مسئله داغ غم ها را سنگین تر می کند.

شناسایی هرچه سریع‌تر و مجازات این قاتلین شرور که رنگ آسایش را از مردم گرفتند و گرد بی پدری و بی پسری را بر سر خانواده شهیدان جنگجو و عرفانی نیا پاشیدند یک مطالبه حداکثری  است که لازم است ضابطین قضایی و متولیان امر با جدیت تمام پیگیر آن باشند.

بعد از گذشت چند ماه هنوز قاتل شهید جنگجو و شهید عرفانی‌نیا؛ دو مدافع امنیت در بیرم لارستان شناسایی نشده و در این خصوص اطلاع‌رسانی کافی نشده است.

این موضوع با عنوان مطالبه ای در فارس من به ثبت رسیده و مردم در پویش "درخواست شناسایی و مجازات قاتلان شهیدان جنگجو و عرفانی نیا"  خواستار شناسایی هر چه سریع تر قاتلان و مجازات انها شدند.

هر چند بعد از این حادثه، رئیس کل دادگستری فارس از تشکیل پرونده قضایی برای عاملان شهادت ۲ مأمور سپاه و بسیج در شهر بیرم خبر داد اما مردم بیرم همچنان منتظر مجازات عاملان این جنایت هستند.

حجت الاسلام و المسلمین سید کاظم موسوی بعد از وقوع حادثه گفت: پرونده قضایی تشکیل شده و تحقیقات برای شناسایی قاتلان در حال انجام است.

رئیس کل دادگستری افزود: برخورد قاطع با اخلاگران نظم و امنیت اجتماعی در دستور کار است و متهمان متواری این پرونده نیز در سریع‌ترین زمان به سزای عمل خود خواهند رسید.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول