اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

تندروان: غفور از اسماعیل‌نژاد تاثیرگذارتر بود/ پاس در مسابقه بعد با تمام قوا می‌آید

سرمربی تیم والیبال شهداب یزد با بیان این‌که روی اسماعیل‌نژاد تمرکز داشتیم، گفت: این بازیکن خیلی تیم شهداب را آزار داد و به ندرت توانستیم او را دفاع کنیم.

تندروان: غفور از اسماعیل‌نژاد تاثیرگذارتر بود/ پاس در مسابقه بعد با تمام قوا می‌آید

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر مردان امروز (چهارشنبه دهم اسفند) با دو دیدار به صورت متمرکز در سالن فدراسیون والیبال برگزار می‌شود.

در نخستین مسابقه که از ساعت 15 آغاز ‌شد، تیم‌های شهداب یزد و پاس گرگان به مصاف هم رفتند و در این دیدار یزدی‌ها سه بر صفر حریف را مغلوب خود کردند.

محمدرضا تندروان سرمربی تیم والیبال شهداب یزد پس از کسب این پیروزی گفت: پیش از ورود به این زمین کارهای خود را انجام داده بودیم و به غیر از آنالیز، بازیکنان را متقاعد کردیم که با تیم خوب پاس گرگان طرف هستند. این تیم از سه بازیکن تاثیرگذار تیم ملی برخوردار است و تا آخرین لحظه جنگیدند. حتی از شهداب جلو افتادند اما به هر حال پیروز شدیم.

وی با تاکید بر این که پیروزی مسابقه اول برایشان تمام شده و برای مسابقه بعد آماده می‌شوند، افزود:  روز جمعه بازی متفاوتی برابر پاس خواهیم داشت و باید ریکاوری داشته باشیم. تیم مقابل با تمام قوا برای امتحان کردن آخرین شانس‌اش می‌آید و ما باید خودمان را در این سطح از انرژی نگاه داریم تا در مسابقه دوم هم پیروز باشیم.

تندروان در پاسخ به این پرسش که چرا از میثم صالحی در مسابقه با پاس استفاده نکرد، گفت: بازیکنان متعددی دارم و برای هر بازی بسته به تاکتیک از آن‌ها استفاده می‌کنم. صالحی از بازیکنان تاثیرگذار شهداب است و احتمال این که در مسابقه بعد او یا دیگر بازیکنان حضور داشته باشند، زیاد است.

وی در پاسخ به این پرسش هم که چرا جنگ پشت خط‌‌ زن‌ها در این مسابقه خیلی خوب پیش نرفت، توضیح داد: روی اسماعیل‌نژاد تمرکز داشتیم البته خیلی شهداب را آزار داد و به ندرت توانستیم او را دفاع کنیم. در مجموع امیرغفور امروز تاثیرگذارتر از امین بازی کرد. البته مسلما نگران روز جمعه با اسماعیل‌نژاد هستیم.

دیدار برگشت دو تیم شهداب و پاس ساعت 18 روز جمعه 12 اسفند برگزار می‌شود و در صورت نیاز به مسابقه سوم، دو تیم براساس برنامه دور رفت روز یکشنبه 14 اسفند به مصاف یکدیگر می‌روند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول