اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

ژاوی: نباید از رئال بترسیم/ مادرید همیشه مدعی قهرمانی است

سرمربی بارسلونا گفت: رئال مادرید همیشه مدعی قهرمانی است و ما نباید از آن‌ها بترسیم.

ژاوی: نباید از رئال بترسیم/ مادرید همیشه مدعی قهرمانی است

به گزارش خبرگزاری فارس، ژاوی در نشست خبری پیش از بازی با رئال مادرید گفت: ما مثل همیشه به مصاف با حریف می‌رویم. رئال تیمی قدرتمند است که برخی اوقات مالکیت ندارد ولی یک مرتبه با 2 پاس و سرعت تغییر توپ می‌تواند به گل دست یابد.

وی ادامه داد: در ال‌کلاسیکو مقابل رئال شکست خوردیم ولی توانستیم در سوپرکاپ آنها را شکست دهیم. هر رقابت داستان متفاوتی دارد. همه چیز در نیوکمپ مشخص خواهد شد و ما یک فرصت عالی داریم تا برای کسب جام تلاش کنیم.

سرمربی بارسلونا اظهار داشت: نیمه نهایی کوپا‌دل‌ری است و همچنین برچسب «ال‌کلاسیکو» به آن خورده است. رئال مادرید همیشه مدعی قهرمانی بوده زیرا در لیگ قهرمانان اروپا و لالیگا قهرمان شده است. با اینکه در سوپرکاپ موفق نشدند ولی بازی فردا بسیار سخت خواهد بود.

ژاوی در خصوص بازیکنانش نیز اظهار داشت: آنسو فاتی با تیم تمرین کرده، حالش خوب است و من هم خیلی خوشحالم که او را باانگیزه می‌بینم. آنسو بازیکن مهمی برای ماست. فران تورس نیز اعتماد به نفس خوبی پیدا کرده و مقابل کادیز یکی از بهترین‌ نمایش‌هایش را به ثبت رساند.

وی ادامه داد: پدری بازیکنی اساسی برای ماست. او خیلی رشد کرده و می‌تواند تفاوت را رقم زند. نبود او بسیار حیاتی خواهد بود. ما 3 بازیکن مهم خود را در اختیار نداریم ولی باید مبارزه کنیم.

ژاوی تصریح کرد: نباید بترسیم و باید با ذهن مثبت وارد زمین شویم. باید مدل بازی‌مان و شخصیت‌مان را به رخ بکشیم. هر بازی داستان خاص خودش را دارد و ما نیز از باخت‌هایمان درس گرفتیم و می‌خواهیم شرایط را به خوبی برای خود رقم زنیم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول