اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

اخبار پلیس مازندران| از فرار مالیاتی ۱۴۸ میلیارد ریالی تا رفع تصرف غیرقانونی در کلاردشت

فرمانده انتظامی استان مازندران از فرار مالیاتی ۱۴۸ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریالی یک شرکت تجاری و دستگیری متهم در شهرستان قائم شهر خبر داد. 

اخبار پلیس مازندران| از فرار مالیاتی ۱۴۸ میلیارد ریالی تا رفع تصرف غیرقانونی در کلاردشت

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، سردار مرتضی میرزایی فرمانده انتظامی مازندران  با تاکید مبارزه جدی با مفاسد و جرایم اقتصادی، اجرای طرح های مبارزه با پول‌شوی، فرار مالیاتی اظهار کرد: هرگونه اقدامی که منجر به اخلال در نظام اقتصادی کشور شود در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.  

وی گفت: در اجرای این ماموریت، کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی استان با استفاده از اقدامات اطلاعاتی و بررسی نشانگاه های اقتصادی موفق به کشف فرار مالیاتی یکی از شرکت‌های صادرات و واردات کالا در شهرستان قائمشهر شدند.

فرمانده انتظامی استان مازندران تصریح کرد: پس از هماهنگی‌های قضایی، متهم که از سال ۱۳۹۷ با اخذ کارت بازرگانی از مراجع ذیصلاح و واگذاری آن به سایران اقدام به صادرات کالا کرده بود به علت عدم تسلیم اظهار نامه مالیاتی، عدم ارائه دفاتر قانونی و نیز عدم برگشت ارز حاصل از صادرات دستگیر شد. 

میرزایی اضافه کرد: با بررسی‌های به عمل آمده و همچنین اعلام مبادی مربوطه آخرین صورت وضعیت مالیاتی نامبرده بالغ بر ۱۴۸ میلیارد ریال برآورد و ضمن تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

 فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به اینکه هرگونه فعالیت اقتصادی غیرقانونی منجر به اخلال در نظام اقتصادی کشور و عدم توسعه جامعه در زمینه‌های فرهنگی، اجتماعی، عمرانی و ... خواهد شد، از مردم خواست در صورت شناسایی و یا مشاهده هرگونه اقدامی که منجر به اخلال در نظم و امنیت جامعه می شود، مراتب را به پلیس اطلاع دهند.  

*رفع تصرف غیقانونی در کلاردشت 

مصطفی اکبرنژاد فرمانده انتظامی کلاردشت، از رفع تصرف غیرقانونی ۲ واحد مسکونی و ۳ واحد تجاری در این شهرستان خبر داد و گفت: با دستور قضائی ملک‌های تصرف شده به مالک اصلی آن تحویل شد.

  وی افزود: در پی مرجوعه‌ای قضائی مبنی بر تصرف ۲ واحد مسکونی و ۳ واحد تجاری در این شهرستان موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت. 

فرمانده انتظامی کلاردشت با اشاره به بررسی‌های همه جانبه از سوی ماموران، افزود: پس از هماهنگی‌های قضائی، واحدهای مورد نظر از ید متصرفان آزاد و در اختیار مالک اصلی آن قرار گرفت.  

اکبرنژاد ارزش واحدهای مسکونی و تجاری خلع ید شده را بر اساس نظر کارشناسان بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: با تکمیل پرونده در مرجع قضائی و شناسایی متصرفان غیرقانونی این افراد پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند. 

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول