اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری جهان

اختلال گسترده توییتر در نقاط مختلف جهان/ کمبود نیروی متخصص برای حل مشکل به‌خاطر اخراج‌های گسترده اخیر

هزاران کاربر توییتر در سراسر جهان از عدم توانایی دیدن توییت در فیدهای خود شکایت کردند. گفته می‌شود موج اخراجی‌های اخیر به‌خاطر رکود اقتصادی، باعث شده این شرکت نیروی متخصص کافی برای جلوگیری از مشکل یا رفع سریع آن را نداشته باشد.

اختلال گسترده توییتر در نقاط مختلف جهان/ کمبود نیروی متخصص برای حل مشکل به‌خاطر اخراج‌های گسترده اخیر

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از دیلی میل، به گفته سایت Down Detector، مشکل قطعی در توییتر از ساعت 10:17 به وقت گرینویچ(1:47 ظهر به وقت ایران) آغاز شد و کاربران آن را در سراسر جهان تحت تأثیر قرار داد.

دلیل این قطعی نامشخص است؛ اما از بین کسانی که مشکلات را گزارش کرده اند، 62درصد گفتند که با این برنامه، 34درصد با وب سایت و چهار درصد با اتصال سرور مشکل دارند. این اتفاق چند روز پس از آن صورت می گیرد که توییتر 200 کارمند دیگر، حدود 10 درصد از نیروی کار باقی مانده خود را در آخرین دوره اخراج از زمان ریاست ایلان ماسک در اکتبر گذشته، اخراج کرد.اخراج ها که روز شنبه اعلام شد نیروی کار توییتر را به زیر 2هزار نفر رساند.

از زمان شروع ریاست ماسک بر توییتر این قطعی ها در حال افزایش است و منجر به گمانه زنی ها می شود که افراد کافی برای رفع مشکلات آن وجود ندارند.

طبق گفته NetBlocks، این سایت تنها در ماه فوریه، حداقل چهار قطعی گسترده را تجربه کرده که در تمام سال 2022 که 9 مورد قطع اینترنت بوده عدد بالایی است.

 محققان می گویند اشکالات از جمله مواردی که مانع از ارسال توییت افراد شده است، بیشتر مورد توجه قرار گرفته است. در گذشته، توییتر از قطع شدن خدمات خود جلوگیری می‌کرد، اما اکنون مهندسین کمتری برای مقابله با این مسائل وجود دارند.

امروز ، اکثر مسائل مربوط به توییتر در انگلستان در شهرهای بزرگ از جمله لندن، بلفاست و کاردیف گزارش شده است. کاربران آمریکایی در شهرهایی مانند نیویورک، واشنگتن و بوستون نیز از داشتن مشکل شکایت کردند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول