اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

ایجاد ۱۲۲۴ مورد اشتغال در میاندورود با پرداخت تسهیلات بانکی

فرماندار میاندورود با بیان اینکه اولویت دولت سیزدهم بحث اشتغالزایی است، گفت: امسال از هزار و ۱۳۴ مورد تعهد اشتغالزایی شهرستان میاندورود هزار و ۲۲۴ مورد اشتغال ایجاد کرده و جزو شهرستان‌های پیشرو و بیش از تعهد بوده است.

ایجاد ۱۲۲۴ مورد اشتغال در میاندورود با پرداخت تسهیلات بانکی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان میاندورود، علی طالبی بعدازظهر امروز در جلسه پیگیری محرومیتزدایی کوی آسیب‌پذیر شهید آهنگر شهر سورک و کارگروه اقتصادی و اشتغال این شهرستان اظهار کرد: توجه به مناطق کم برخوردار طبق سیاست دولت سیزدهم و دستور استاندار مازندران در اولویت پروژه‌های عمرانی و فرهنگی شهرستان میاندورود قرار گرفته است.

وی افزود: از تمام ظرفیت‌های شهرستانی، استانی و حتی ملی استفاده می‌کنیم تا مشکلات زیربنایی این منطقه را برطرف نمائیم.

فرماندار میاندورود بیان کرد: قرارگاه محله مهدوی در محله آسیب دیده شهید آهنگر تشکیل و تمام فعالیت‌های نهادها و ادارات در ذیل این قرارگاه به فعالیت خود ادامه دهند.

طالبی با بیان اینکه اولویت دولت سیزدهم بحث اشتغالزایی است، عنوان کرد: امسال از هزار و ۱۳۴ مورد تعهد اشتغالزایی شهرستان میاندورود هزار و ۲۲۴ مورد اشتغال ایجاد کرده و جزو شهرستان‌های پیشرو و بیش از تعهد بوده است.

وی افزود: باقی مانده اعتبارات شهرستانی باید تا پایان سال توسط بانک‌ها جذب و به مردم پرداخت شود و نباید اعتبارات شهرستانی برگشت بخورد.

پایان پیام/۸۶۰۳۱/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول