اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

قیمت بلیت اتوبوس در نوروز افزایش نمی‌یابد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: قیمت بلیت اتوبوس همان قیمت مصوب است و افزایش نمی‌یابد.

قیمت بلیت اتوبوس در نوروز افزایش نمی‌یابد

فریبرز کرمی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاهف اظهار کرد: از ۷ اسفند پیش فروش بلیت اتوبوس شروع شده است و با برگزاری جلسات با کانون‌های صنفی شرکت‌های حمل و نقل مسافربری هماهنگی های لازم را برای ایام نوروز انجام داده‌ایم.

وی درباره افزایش نرخ بلیت در ایام تعطیلات نوروز ۱۴۰۲ گفت: نرخ بلیت اتوبوس، سواری کرایه و مینی‌بوس در ایام نوروز تا به این لحظه قیمت بلیت‌ها افزایش پیدا نکرده و با همان قیمت‌های، قبل پیش فروش و فروش حضوری در حال انجام است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه افزود: طبق مصوبه دولت ستاد تنظیم بازار درباره افزایش قیمت بلیت تصمیم می‌گیرد و تا این لحظه از سوی ستاد تنظیم بازار در این باره دستوری مبنی بر افزایش قیمت بلیت نوروزی ابلاغ نشده‌است.

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه در ایام نوروز اتوبوس‌ها و ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای به صورت یکسر خالی تردد می‌کنند و امسال ایام ماه مبارک رمضان با ایام نوروز همزمان شده است تردد یکسرخالی بیشتر می‌شود و درخواست شرکت‌های مسافربری این بوده که ترددهای یکسر خالی جبران شود.

کرمی در پایان، گفت: کارشناس و بازرسان اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه در پایانه مسافربری شهید کاویانی حضور دارند و مسافران می‌توانند هرگونه شکایت خود را به بازرسان این اداره اطلاع دهند.

پایان پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول