اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هرمزگان

کار زیبای شهرداری بندرعباس با پایه های پل هوایی+فیلم

شهرداری بندرعباس، پایه های یکی از تقاطع های غیرهمسطح این شهر را به شکل زیبایی به گالری تبدیل کرده است و با اسکن بارکد کنار هر تصویر می توان داستان آن تصویر را هم گوش کرد.

کار زیبای شهرداری بندرعباس با پایه های پل هوایی+فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، نخستین گالری عکس و نقاشی‌های دیواری با حضور شهردار بندرعباس، اعضای شورای اسلامی شهر بندرعباس، مدیران مناطق مختلف شهرداری و جمعی از مسئولین در محل پل شهدای غواص واقع در سه راه جهانبار بندرعباس گشایش یافت.

مدیر منطقه 4 شهرداری بندرعباس در این باره گفت: پل گالریِ شهدای غواص پاتوقی برای هنرمندان و هنر دوستان است که در فضایی به وسعت ۵ هزار مترمریع فضا در زیر پل آماده سازی شده است.

 

 

امید آرمات با بیان اینکه یکی از اقدامات موثر برای توسعه و گسترش تعاملات اجتماعی و افزایش رفاه شهروندان استفاده از فضاهای رها شده شهری و تبدیل آن به پاتوق های اجتماعی است افزود: این پل به طول 175 متر دارای دو قسمت شمالی و جنوبی است که در هرقسمت 16 پایه پل قرار دارد، در قسمت شمالی، 8 پایه نقاشی دیواری ٨ پایه بیلبورد و دیواره انتهایی نیز دارای 8 تابلو عکاسی است و در بخش جنوبی پل نیز ٨ پایه نقاشی دیواری ٨ پایه بیلبورد و دیواره انتهای نیز 8 تابلو عکاسی قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه بندرعباس شهری برای مردم است نه شهری برای ماشین ها، ادامه داد: همچنین کافه کتاب‌ها و مکان‌هایی برای موسیقی خیابانی همراه با نورپردازی نیز در این مکان در نظر گرفته شده که امکان افزایش کافه کتابها در آینده وجود دارد.

مدیر منطقه 4 شهرداری بندرعباس با بیان اینکه هزینه بهره برداری از این فضا دو میلیارد تومان بوده است تصریح کرد : در این گالری از 48 اثر هنری رونمایی شد که شامل عکس‌ها و نقاشی‌هایی مربوط به داستان‌ها و افسانه‌های قدیمی بندرعباس از هنرمندان بنامی همچون مرحوم استاد نعیمی و عکاسان جوان است.

آرمات بیان کرد: در کنار هر اثر بارکدی نصب شده که مردم می‌توانند با اسکن کردن آن صوت آماده شده از آن داستان را گوش دهند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول