اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

هافبک نساجی: به مساوی مقابل استقلال راضی نبودیم/ هواداران سنگ تمام گذاشتند

هافبک تیم فوتبال نساجی گفت: از تساوی با استقلال راضی نیستیم.

هافبک نساجی: به مساوی مقابل استقلال راضی نبودیم/ هواداران سنگ تمام گذاشتند

به گزارش خبرگزاری فارس، سعید غلامعلی بیگی پس از تساوی یک بر یک دیدار نساجی و استقلال، اظهار داشت: بازی خیلی خوبی ارائه دادیم. پس از چند هفته که نتیجه مناسبی کسب نکرده بودیم، توانستیم هفته قبل در جام حذفی برنده شویم و با یک روحیه خیلی خوب، وارد بازی استقلال شویم‌.

وی افزود: واقعیتش این است که به این تساوی راضی نبودیم و خیلی هم تلاش کردیم. امیدوارم در بازی‌های بعدی ۳ امتیاز را کسب کنیم.

هافبک نساجی درخصوص اشتباه امیر مهدی جانملکی که سبب گل خوردن این تیم شد، گفت: به هر حال چنین اشتباهی رخ می‌دهد و صحبت کردن درمورد آن، کار درستی نیست. مهم این است پشت هم باشیم و بتوانیم اشتباه همدیگر را جبران کنیم.

غلامعلی بیگی درمورد جو ورزشگاه وطنی در این مسابقه، پاسخ داد: از هواداران خیلی ممنون هستیم که سنگ تمام گذاشتند. از وقتی وارد زمین شدیم تا دقیقه آخر، همراه با تشویق هواداران بود. دم آن‌ها گرم و امیدوارم در بازی‌های بعدی هم به ورزشگاه بیایند و همین جور حمایت کنند تا بازی‌های خانگی همراه با ۳ امتیاز باشد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول