اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

نمایشگاه بزرگ کتاب و محصولات فرهنگی در گچساران افتتاح شد

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران گفت: نمایشگاه بزرگ عرضه کتاب و محصولات فرهنگی ازامروز ۹ اسفندماه آغاز و به مدت ۱۰ روز ادامه خواهد داشت.

نمایشگاه بزرگ کتاب و محصولات فرهنگی در گچساران افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران مهرداد کاهکش در افتتاح نمایشگاه بزرگ عرضه کتاب و محصولات فرهنگی در باشگاه مهرگان این شهرستان اظهار کرد: فواید کتاب‌ خوانی و اثرات شگفت انگیز آن بر روی زندگی فردی و اجتماعی انسان، قابل انکار نیست.

وی بیان کرد: کتاب خواندن و مطالعه یکی از کارهایی است که می تواند باعث رشد ذهن و شخصیت افراد شده و همیشه توصیه می شود که افراد مطالعه را در برنامه روزانه خود داشته باشند

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران تصریح کرد:نمایشگاه بزرگ کتاب و محصولات فرهنگی به همت امور فرهنگی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران افتتاح شد.

کاهکش عنوان کرد: این نمایشگاه بزرگ عرضه کتاب و محصولات فرهنگی از ۹ اسفندماه آغاز و به مدت ۱۰ روز ادامه خواهد داشت.

وی گفت: در این‌نمایشگاه بیش از ۱۵ هزار جلد کتاب وحود دارد وآثار بیش از ۱۰۰ ناشر برتر کشوری در معرض دید و استفاده علاقمندان قرار گرفته است.

ابوالحسن غلامی مدیر خدمات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران خاطرنشان کرد: تخفیف ۲۰ درصدی فروش کتاب و محصولات فرهنگی در این نمایشگاه به خریداران ارائه می شود.

وی افزود: این محصولات در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، تاریخ، ادبیات، کودک و نوجوان، روانشناسی، هنری و زبان تعریف شده است.

 غلامی ادامه داد: کتابخوانی فراتر از یک روش بلکه یک فرهنگ است که باید حفظ شود و این فرهنگ با مدیریت و آموزش خانواده‌ها به نسل‌های جدید انتقال و آموزش داده شود.

مدیر خدمات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران عنوان کرد: ساعات بازدید از این نمایشگاه بزرگ کتاب و محصولات فرهنگی از ساعت ۹ صبح الی ۱۳ الی ۱۵ عصر الی ۲۱ در مکان باشگاه مهرگان شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران پیش‌بینی شده است.

غلامی با بیان اینکه بازدید از این نمایشگاه برای عموم آزاد است، اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم با برگزاری نمایشگاه‌های فرهنگی به ویژه کتاب و محصولات فرهنگی گامی در راستای اعتلای فرهنگ کتاب و کتابخوانی برداریم.

 

انتهای پیام/ ۸۲۰۳۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول