اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

مصاحبه فارس با فدراسیون عراق درباره لغو بازی ایران

خبرنگار فارس درباره احتمال لغو بازی دوستانه تیم ملی با عراق از فدراسیون فوتبال این کشور جویا شد.

مصاحبه فارس با فدراسیون عراق درباره لغو بازی ایران

داود ایگدری - به گزارش خبرگزاری فارس، تیم ملی فوتبال کشورمان قرار است در فیفا دی پیش رو در دو بازی دوستانه به ترتیب به مصاف روسیه و عراق برود. طبق آخرین اخبار تاریخ بازی‌های دوستانه یوزها در ایام فیفا دی به ترتیب مقابل روسیه و عراق در سوم و ششم فروردین در ایران است.

اما امروز فدراسیون فوتبال عراق از توافق با همتای روسی خود برای برگزاری بازی دوستانه خبر داد. نکته عجیب در این خبر تاریخ برگزاری بازی بود که با تاریخ بازی ایران تداخل داشت.

به همین ​«وین وین» اعلام کرد بازی دوستانه عراق با ایران در تهران لغو شد و به جای آن عراق عازم روسیه است.

در همین رابطه خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس به سراغ «محمد عماد» مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال عراق رفت تا درباره آخرین وضعیت این بازی جویا شود.

مسئول عراقی در مصاحبه با خبرگزاری فارس، گفت: تا الان توافقی با فدراسیون فوتبال ایران درباره برگزاری بازی دوستانه انجام ندادیم و تاریخی تعیین نشده است. ما از ابتدا درباره مکان بازی اختلاف نظر داشتیم و این اختلاف کماکان پابرجا ماند. ما به دنبال برگزاری بازی در بغداد بودیم ولی فدراسیون ایران درخواست برگزاری بازی در تهران کرد.

وی افزود: ما امروز با فدراسیون روسیه برای بازی دوستانه به توافق نهایی رسیدیم و بازی ما با روسیه قطعی شد و قرار است 27 مارس(7 فروردین) این بازی در روسیه برگزار شود.

پایان پیام/ ت 1444

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول