اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

آغاز گشت‌های مشترک تعزیرات ویژه بازار شب عید و ماه رمضان در قزوین

مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین گفت: گشت های مشترک تعزیرات حکومتی ویژه بازار شب عید و ماه مبارک رمضان با حضور مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین آغاز شد.

آغاز گشت‌های مشترک تعزیرات ویژه بازار شب عید و ماه رمضان در قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، علیرضا حسن پور در جریان بازدید میدانی از واحدهای صنفی بازار قزوین، بر اعمال دقت در بازرسی ها و حسن اجرای نظارت ها تاکید کرد.

وی افزود: با توجه به مصوبه سران قوا و افزایش اختیارات تعزیرات حکومتی مبنی بر اعمال حداکثری مجازات ها، در این این دوره از گشت های مشترک روسای شعب نیز حضور دارند و با اختیارات لازم برای رسیدگی به تخلفات در محل حاضر می شوند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین تصریح کرد: با توجه به شرایط بازار و نوسانات کاذب قیمت و برخی سوء استفاده ها از وضع موجود، علاوه بر نظارت و بازرسی خرده فروشان و کسبه جزء، شرکت های بزرگ تولیدی و خدماتی، فروشگاه و توزیع کنندگان عمده نیز مورد توجه و رصد گشت های نظارتی خواهند بود و با این تخلفات با سرعت، خارج از نوبت، بدون اغماض رسیدگی و برخورد قانونی می شود.

حسن پور ضمن بازدید از واحدهای صنفی بازار قزوین، رعایت مقررات به ویژه درج قیمت توسط اکثر کسبه را نتیجه فرهنگ سازی و اعمال دقیق قانون دستگاه های نظارتی برشمرد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول