اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

مرفاوی: با تمام قوا به مسابقات قهرمانی آسیا آمده‌ایم/ 3 هدف داریم

سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان گفت: با آمادگی خوب و تمام قوا به مسابقات قهرمانی آسیا آمده‌ایم.

مرفاوی: با تمام قوا به مسابقات قهرمانی آسیا آمده‌ایم/ 3 هدف داریم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، صمد مرفاوی در نشست خبری پیش از شروع دیدارهای گروه دوم مسابقات زیر ۲۰ سال قهرمانی آسیا، اظهار داشت: از حضور در ازبکستان خیلی خوشحالم. از میزبانی این کشور هم تشکر می‌کنم. طبیعی است همه تیم‌ها با آمادگی به این مسابقات می‌آیند. قهرمانی آسیا مهم است و تمام تیم‌هایی که اینجا حضور دارند، با آمادگی کامل آمده‌اند. همه آمده‌اند تا قدرت خود را نشان بدهند. ما هم با آمادگی خوب و تمام قوا آمده ایم.

وی درخصوص دیدار فردای ایران مقابل قطر، پاسخ داد: قطر تیم خیلی خوبی است. همانگونه که ما از آن‌ها شناخت داریم، قطر نیز از ما شناخت دارد. هر دو تیم به عنوان تیم اول از مسابقات مقدماتی صعود کرده‌اند و قدرتمند هستند. امیدوارم بازی خوبی انجام بدهیم. قطر از لحاظ آکادمی‌ها در کشورش امکانات و شرایط خیلی خوبی دارد.

مرفاوی درمورد اینکه تیم ملی ایران به عنوان یک تیم قدرتمند در مسابقات قهرمانی آسیا به دنبال قهرمانی آسیا است، توضیح داد: با اهداف بزرگی به ازبکستان آمده‌ایم. هدف اول ما صعود به جام جهانی است‌ و پس از صعود می‌خواهیم برای قهرمانی آسیا رقابت و مبارزه کنیم. امیدوارم پس از چندین سال بتوانیم این قهرمانی را به دست آوریم.

سرمربی تیم ملی جوانان عنوان کرد: در کنار این مسائل وقتی تیم به لحاظ شخصیتی شکل بگیرد، این بازیکنان می‌توانند در آینده برای فوتبال ایران مفید باشند. ما ۳ هدف داریم که امیدوارم به آن‌ها برسیم.

سرمربی تیم ملی جوانان درخصوص اینکه خودش یکی از مهاجمان بزرگ تاریخ فوتبال ایران بوده و از او به عنوان یک مهاجم گلزن یاد می‌شد و آیا مهاجمان خودش را برای گلزنی آماده کرده است یا توانسته مشکل گلزنی که فوتبال ایران درگیر آن است، حل کند، گفت: شک نکنید فوتبال ما استعدادهای بزرگی دارد. از گذشته بازیکنان و مهاجمان خیلی بزرگی داشتیم و این مسیر ادامه پیدا می‌کند. دوره‌ای من بودم و قبل از من بازیکنان خیلی بزرگ‌تری مثل فرشاد پیوس حضور داشتند.

وی اضافه کرد: همچنین پس از من هم علی دایی مهاجم ایران بود. در حال حاضر هم مهدی طارمی و سردار آزمون حضور دارند. این مسیری است که فوتبال ایران طی می‌کند. شک نکنید در آینده هم مهاجمانی خواهیم داشت که می‌توانند جانشین و جایگزین‌های خوبی برای این عزیزانی که نام بردم شوند. به این اتفاق بسیار خوشبین هستم.

پایان پیام/

 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول