اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

نقش صدا و سیما در احیاء هویت فرهنگ شیراز ضروری است

رئیس سازمان صدا و سیما مرکز فارس گفت: معرفی آیین‌های شیراز یکی از دغدغه‌های سازمان صدا و سیما است.

نقش صدا و سیما در احیاء هویت فرهنگ شیراز ضروری  است

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، احمد پهلوانیان در نشستی با معاونین و رؤسای ادارات سازمان فرهنگی شهرداری شیراز بر احیاء هویت فرهنگ شیراز و بازخوانی تاریخ و معرفی مشاهیر و میراث ناملموس این شهر تأکید کرد.

وی اظهار داشت: باتوجه به فرهنگ و تمدن غنی شهر شیراز و استان فارس و نخبگان آن معرفی این داشته ها در سطح ملی و بین المللی برنامه ریزی شده است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس اضافه کرد: شهر شیراز در برخی از حوزه ها بی نظیر و در برخی دیگر از حوزه ها کم نظیر است و باتوجه به ظرفیت‌های خوبی که در شبکه‌های مختلف وجود دارد نیاز است تا ظرفیت‌های این کلانشهر به صورت گسترده تری معرفی شود. 

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری شیراز نیز  بر معرفی و تبلیغ فرهنگ کلانشهر شیراز و جایگاه آن در سطح منطقه و بین‌الملل که باید به صورت گسترده انجام شود، تأکید کرد. 

محمدعلی چوبینی افزود: این دیدار در راستای هماهنگی میان سازمان ها به جهت اجرای برنامه‌های فرهنگی و معرفی شیراز تدارک دیده شد. 

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز همچنین بر احیاء هویت فرهنگ شیراز و بازخوانی تاریخ و معرفی مشاهیر و میراث ناملموس این شهر تأکید کرد و نقش صدا و سیما را در تحقق این مهم بسیار اثربخش و کم بدیل خواند.  

وی همچنین اضافه کرد: باتوجه به در پیش بودن ایام نیمه شعبان، سال نو، ماه مبارک رمضان و همچنین هفته شیراز در اردیبهشت ماه سال آینده نیاز است جهت تبلیغ و پخش هر چه بهتر برنامه‌های فرهنگی همکاری گسترده ای با صدا و سیمای مرکز فارس انجام شود.

پایان پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول