اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

توسعه ۱۸ برابری گلخانه‌ها در همدان

استاندار همدان گفت: توسعه گلخانه‌ها در استان همدان ۱۸ برابر نسبت به دوره قبل افزایش یافته است.

توسعه ۱۸ برابری گلخانه‌ها در همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد عصر امروز در دیدار با جانبازان استان که به مناسبت سالروز ولادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز در سالن شهدای استانداری برگزار شد، اظهار کرد: حضرت امام خمینی(ره) پایه‌های این نظام را بر پایه‌ عدم وابستگی به شرق و غرب بنیانگذاری کرد که دشمنان نیز وقتی دیدند نتوانستند از طریق نظامی نفوذ کنند، سعی کردند با راه انداختن جنگ ترکیبی و تبلیغات به اهداف خود دست یابند.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب دهه ۸۰ تاکید کردند دشمنان به دنبال نفوذ از طریق فرهنگ هستند گفت: تجزیه کشور، مهم‌ترین نقشه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

استاندار همدان افزود: در جریان‌ اتفاقات اخیر آمریکا و ایادی آن، قصد داشتند بین مردم و نظام مقدس جمهوری شکاف ایجاد کنند که با بصیرت مردم و عدم همراهی با برنامه‌های آنها راه به جایی نبردند.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران به یکی از کشور‌های قدرتمند تبدیل شده که دشمنان این را برنمی‌تابند افزود: سیاست دولت مردمی و انقلابی سیزدهم، توجه به معیشت مردم و ایجاد اشتغال است که در سفر رئیس جمهور به استان، بیش از ۱۴ هزار میلیارد تومان به همدان اختصاص پیدا کرد.

قاسمی‌فرزاد با اشاره به اینکه طرح‌های خوبی در شهرستان‌های استان، در زمینه گلخانه انجام و اجرا شده است اضافه کرد: توسعه گلخانه‌ها در استان، امسال ۱۸ برابر نسبت به سال قبل افزایش پیدا کرده است.

پایان پیام/ ۳۱۴۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول